ruud076
Actief lid
na 1 octavia te hebben gehad en 4 superbs (2004-2012-2016-2019) heb ik nu een kodiaq uit 2021 gekocht bij tb in roosendaal.
niet omdat ik niet tevreden was over de superbs maar mijn eega wilde eens een hogere auto zodoende.
de auto moet ik nog krijgen maar dat zal binnen een paar dagen we zijn .
hij moet nog nl kenteken krijgen want hij komt uit belgie.
ik had afgesproken dat de garage de update naar de nieuwste navi software zou verzorgen, maar na ondertekening koopcontract kodiaq en toen ik net onderweg naar huis was ,belde de verkoper al op .
het was niet mogelijk de navi te updaten met een kaartje maar dat moest de nieuwe eigenaar zelf doen via internet in de auto of zo.......
heeft hij geijk ? maar dan zijn er kosten aan natuurlijk en die ga ik niet voor mijn rekening nemen , of kan de garage dit gewoon zelf doe en (vergist) de verkoper zich ?
en zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij een kodiaq ?
wie me kan helpen mag het zeggen ,
alvast mijn dank
ruud
niet omdat ik niet tevreden was over de superbs maar mijn eega wilde eens een hogere auto zodoende.
de auto moet ik nog krijgen maar dat zal binnen een paar dagen we zijn .
hij moet nog nl kenteken krijgen want hij komt uit belgie.
ik had afgesproken dat de garage de update naar de nieuwste navi software zou verzorgen, maar na ondertekening koopcontract kodiaq en toen ik net onderweg naar huis was ,belde de verkoper al op .
het was niet mogelijk de navi te updaten met een kaartje maar dat moest de nieuwe eigenaar zelf doen via internet in de auto of zo.......
heeft hij geijk ? maar dan zijn er kosten aan natuurlijk en die ga ik niet voor mijn rekening nemen , of kan de garage dit gewoon zelf doe en (vergist) de verkoper zich ?
en zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij een kodiaq ?
wie me kan helpen mag het zeggen ,
alvast mijn dank
ruud
Laatst bewerkt: