Mijn eerste nieuwe auto.

RonaldSkodiaq

Donateur
Hoi, ik ben Ronald.
Vanaf mn 18e jaar 2e hands auto's gereden van meestal het grotere formaat. begonnen met een Buick Le Sabre, Audi 100, een paar maal Mercedes 280. Daarna een aantal modellen Ford Scorpio gehad. Geen hond wilde deze Ford's hebben dus 2e hands zeer goedkoop. Nu rij ik 7 jaar in een Mercedes A200. overigens hadden alle auto's een automatische transmissie. Als je dat eenmaal gewent bent wil je nooit meer schakelen waar ik elke vakantie in de schakel huurauto's aan herinnert word. Mijn kinderen zijn alweer een poosje de deur uit en toen mn vrouw vorig jaar besloot om ook te vertrekken dacht ik na het zien van een TV reclame van de Kodiaq; Wat is dat! Die moet ik hebben!! Was niet van plan om iets nieuws te kopen maar vond hem prachtig. Ik heb nog nooit een Skoda mooi gevonden en dan zie je een Kodiaq en ben je verkocht. Volgend jaar word ik 60 dus dan mezelf maar een cadeautje gegeven. Heb 20 mei 2017 besteld en voor de Style Business 2 liter Black Magic met alle opties behalve de asbak gekozen. volgens de dealer zou de Kodiaq 28 maart 2018 op mn 60e verjaardag geleverd worden maar door dit forum weet ik dat het ws een paar maanden later gaat worden.

Rofffel

Forumguru
Welkom op het forum met deze (toekomstige) dikke Kodiaq!
Wat is de levertijd bizar lang zeg... Kan het me zo voorstellen dat je bijna zenuwachtig wordt als het oplevermoment dichtbij komt :tongue:

Bovenaan Onderaan