Mijn eerste Skoda even voorstellen

Hallo,
ik volg dit forum al een hele tijd maar had mij nog niet geregistreerd.
Ik ben Jeepee, ben 38 jaar en heb sinds februari dit jaar een Fabia Greenline Kombi in de kleur cappucino beige.
18 september 2010 besteld, week 4 geproduceerd en 18 februari 2011 geleverd.
Inmiddels 26.000 km onder de wielen doorgerold. En ik moet zeggen: naar volle
tevredenheid! :)

Maar ik heb nog wel een kanttekening: niet zo zeer of de Skoda maar wel over het aanmelden bij dit forum. Ik vind het een beetje een misser dat mensen met een hotmail of live adres (want .com) zich niet kunnen aanmelden, jammer.
Ik bezit ook een Fiat Panda uit 2007 en ben ook actief op het Panda forum en daar is dit niet nodig. En ook geen spam!
Verder is dit een heel verzorgd forum! :super:

Welkom bij de Skoda familie. Die Panda zie ik ook nog wel eens vervangen worden door een Skoda ........
Veel veilige kilometers gewenst.

turboturbo

Forumguru
Ik snapte ook niet waarom de registratiepagina maar bleef terugkeren en ik niet verder kon. Toen kwam ik er de volgende dag (!) achter dat ik niet met mijn gmail kon aanmelden. Gelukkig heb ik een email adres van mijn werk, die ik ervoor kon gebruiken. Maar handig vind ik het niet, nu krijg ik allemaal Skodaforum mail in Outlook op mijn werk (gewenst, dat wel)
Iedereen heeft natuurlijk netjes een ISP email adres, die je ervoor kunt gebruiken. Echter verander ik nogal eens van ISP en gebruik derhalve never te nooit dat email adres, en weet ook die inloggegevens niet meer. Moet je weer een helpdesk bellen, krijg je dagen later een brief met wachtwoord en gebruikersnaam apart, nou ja. Laat maar zitten dacht ik.
Oke, einde geklaag. Sorry

Ohja, welkom!

EdK

Forumguru
Reden dat je niet meer met hotmail en dat soort email adressen kan aanmelden komt simpelweg dat er in ik meen 2009 een giga overlast van spammers met erotische dingen en ander soort aanbiedingen het forum overspoelde
En vanwege die aanvallen heeft men ( leiding ) gekeken hoe dit tegen te gaan, en het bleek dus op deze wijze perfect te werken
Want een spammer werkt liefst met een anoniem email adres ipv een aan hem gerelateerd email adres !

Plair dacht dat jij dit toch ook had meegemaakt en de reden dus wel wist !
Jij hebt blijkbaar met je hotmail dus nog massel

Bovenaan Onderaan