Superb III combi
Forumguru
In afwachting van mijn allereerste Skoda ben ik volop internet aan het afstruinen naar alles wat er te vinden is (want de voorpret is misschien nog wel het leukste ) en zo kwam ik op dit forum terecht. Leuke topics en goede sfeer (en dat is helaas niet vanzelfsprekend op alle fora). Dus aangemeld en dan is het wel zo leuk om me ook maar even voor te stellen.
Zoals gezegd, mijn eerste Skoda. Het wordt een
- Superb III combi 1.6 tdi dsg style businessline
- Business grey
- Adaptive cruise control
- rechtsvoor ook elektrische stoelverstelling
- Sunset,
- Scheidingsnet in de bagageruimte
- Wegklapbare trekhaak.
De keuze voor de Superb was niet moeilijk. Ik zoek ruimte, en gezien we nu een Ford Galaxy rijden ligt de lat wat dat betreft best hoog. Hoewel de Superb helemaal achterin minder ruim is dan de Galaxy is het beslist voldoende en je krijgt bij de Superb veel meer luxe en een knapper uiterlijk (vind ik dan) voor je geld.
Nu is het grote wachten begonnen, hoe lang dat wachten in de praktijk zal duren valt nog te bezien lees ik in het grote levertijden topic. Tot die tijd doe ik het met jullie ervaringen.
Zoals gezegd, mijn eerste Skoda. Het wordt een
- Superb III combi 1.6 tdi dsg style businessline
- Business grey
- Adaptive cruise control
- rechtsvoor ook elektrische stoelverstelling
- Sunset,
- Scheidingsnet in de bagageruimte
- Wegklapbare trekhaak.
De keuze voor de Superb was niet moeilijk. Ik zoek ruimte, en gezien we nu een Ford Galaxy rijden ligt de lat wat dat betreft best hoog. Hoewel de Superb helemaal achterin minder ruim is dan de Galaxy is het beslist voldoende en je krijgt bij de Superb veel meer luxe en een knapper uiterlijk (vind ik dan) voor je geld.
Nu is het grote wachten begonnen, hoe lang dat wachten in de praktijk zal duren valt nog te bezien lees ik in het grote levertijden topic. Tot die tijd doe ik het met jullie ervaringen.