Mijn eerste Skoda

S2C

Nieuw lid
Even mezelf voorstellen.

Ik ben Luc, gebruikersnaam "S2C", gehuwd, kinderen het huis uit. Ik woon in Temse (B).

Heb net mijn eerste Skoda besteld: een Superb Combi Elégance 1.8L TSI 160PK DSG7.

CDK

Forumguru
Van harte welkom Luc!
Gefeliciteerd met de zojuist bestelde pracht bolide! Heerlijke machine ook die 1.8 TSI daar ga je vast geen spijt van krijgen! Met een chip er in wordt het helemaal een grote boze wolf in schaapskleren ;)

greetz Corné

jalex_h

Forumguru
Hallo Luc, welkom hier.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je een heerlijke auto besteld hebt. Zoals Corne al schreef, je krijgt er geen spijt van.

• Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Van harte welkom Luc!
Gefeliciteerd met de zojuist bestelde pracht bolide! Heerlijke machine ook die 1.8 TSI daar ga je vast geen spijt van krijgen! Met een chip er in wordt het helemaal een grote boze wolf in schaapskleren ;)

greetz Corné
Inderdaad maar dan ook zeker een update van de DSG software door TVS Engineering en er blijft geen kassei meer in die Vlaamse klei vastzitten :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Inderdaad maar dan ook zeker een update van de DSG software door TVS Engineering en er blijft geen kassei meer in die Vlaamse klei vastzitten :D
Ja dat zeker! Maar in België is dat niet zo populair omdat het officieel niet mag geloof ik? Verzekeringspremie is gekoppeld aan motorvermogen dacht ik?
Waarschijnlijk gaat Luc het dus laten zoals het is, hoe dan ook, het is een mooie configuratie, nogmaals proficiat!

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Luc!

Alweer iemand uit de "buurt" er bij, dat vind ik best wel fijn! :thumbsup:

Proficiat met de bolide, ik zie duidelijk een verschuiving van aantal dieselrijders ==> naar benzinerijders. Veel plezier er mee ;)

Senned

Actief lid
Welkom Luc,
Fijn dat er weer een Belg bijkomt. Vandeweek heb ik ook mijn eerste skoda besteld, ( ook superb) ben eens benieuwd wanneer de jouwe geleverd wordt. Kunnen we een vergelijk opzetten waarom de ene vroeger / later geleverd zal worden.
Mag ik vragen bij welke dealer je hebt besteld?
Groeten

Bovenaan Onderaan