Mijn eerste Skoda

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Hallo,

Ben nieuw op dit forum.

Ik ben Luc, 54 jaar en woon in Temse (B). Gehuwd, en gelukkig, met Florence.

De bestelling is geplaatst.

We verwachten onze nieuwe Skoda binnen een 6-tal weken.

Na 25 jaar VW, Audi of BMW.

Het is geworden: een Octavia Combi Elegance TSI 1.4 140 pk DSG7.

Kleur: Rio Red met beige leder interieur.

Nog wat leuke opties erbij om de boel wat op te vrolijken en/of (nog) meer comfort te bieden.

Wij kijken alvast uit naar de eerste kilometers.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Luc. Zo te lezen wordt dat een mooie kleurcombinatie dat Rio Red met beige leder, niet al te licht (besmettelijk) en toch een fraaie combinatie.

CDK

Forumguru
Van harte welkom Ben, EDIT :lezen: jiji bent Luc, dus welkom Luc :jaja:;) gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Octavia, sterkte met wachten de komende weken en als het zo ver is krijgen we dan een plaatje bij het praatje? ;)

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Luc, leuk alweer iemand uit de "buurt" te mogen verwelkomen :thumbsup:

de wagen toevallig in Waasmunster gaan kopen?

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
@Joske, heu, beetje te rap niet nagedacht. Niet in Waasmunster. Wel in die nieuwe zaak, tussen Sint-Niklaas en Beveren. Ook aan de N70 (vandaar dat ik eerst ja zei).

Joske

Forumguru
ah, Autocenter Waasland dus. Hoe was de service daar?

Geduchte concurrenten geworden voor Imschoot vrees ik..

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Joske, ik durf me nog niet uitspreken over de "echte" service, 't is te zeggen als je echt met problemen bij hen komt aankloppen.
Maar wij waren in November in Waasmunster geweest. Wel vriendelijk en correct en zo, dus geen klachten. Maar toen we in januari bij de nieuwe zaak aanklopten voelden we ons toch beter. De uitleg was vollediger, duidelijker. Men had tijd voor ons. Enfin, algemeen gezien een zeer goede indruk. Dat is natuurlijk deels afhankelijk van de persoon die je voor je hebt. En het was nog maar het verkoopstraject ..... eens zien wat we binnen enkele weken en a fortiori binnen enkele jaren meegemaakt hebben.
So far so good.
Concurrentie is goed voor de consument, hè.

Bovenaan Onderaan