busdriver
Lid
Ik ben een volkswagenman. Na de Kever, 2 x Golf, 2 x Polo en weer 2 x Golf nu een Yeti! Eerlijk gezegd heb ik niet lang hoeven twijfelen. Wat mij het meest bevalt aan de Yeti, naast het leuke model, is de hogere instap. Ja, ook ik wordt ouder (gelukkig maar). En de Skoda is toch een beetje volkswagen? of niet dan. Bij de Dago is Doetinchem geweest, daar stonden een paar Yeti's met weinig km's, die door Pon uit Spanje zijn gehaald, gecontroleerd zijn en met een nieuw kenteken hier op de weg komen. In de showroom bij een Yeti 1.2 tsi gestaan die Mato-bruin is. En hoe langer ik er naar keek, hoe mooier de auto werd.
Proefgereden met een andere Yeti 1.2 tsi, beviel prima, echter het bandengeluid? Vlgs verkoper moeten de banden van de voorraadauto's opgepompt worden tot 3,5 atm. wat het geluid zou verklaren.
Begin Juni mag ik de auto ophalen, ga er gelijk een Delta caravan 1000 kg mee trekken. Wat ik op dit forum gelezen heb, hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Ik ben benieuwd.
Proefgereden met een andere Yeti 1.2 tsi, beviel prima, echter het bandengeluid? Vlgs verkoper moeten de banden van de voorraadauto's opgepompt worden tot 3,5 atm. wat het geluid zou verklaren.
Begin Juni mag ik de auto ophalen, ga er gelijk een Delta caravan 1000 kg mee trekken. Wat ik op dit forum gelezen heb, hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
Ik ben benieuwd.