Mijn eerste skoda

atsok

Lid
Het is tijd om me eens voor te stellen!
na al eens een berichtje gepost te hebben over de bestelling van een octavia.
dit ging over de bussines uitvoeringen die toen nog niet bekend waren bij de dealer... dankzij dit forum toch nog op tijd de juiste uitvoering kunnen bestellen!:yeah:
heb ik begin januari mijn eerst skoda octavia combi elegance attractive bussines 2.0 tdi besteld kleur zwart. Als extra opties sunset ramen en lederen bekleding.:rockon:
het betreft wel een leasebak.
Ik ben 2 weken geleden bij vepreda geweest voor de kleur van mijn bekleding, wat een keuze! ( bij achteraf inbouwen).
Verwachte levering 16 maart bij de dealer, en dan nog ff weg voor het leer.
Mijn leasemaatschappij gaf aan dat deze geleverd zou worden via Vepreda, ik super blij dankzij alle goeie recensies op dit forum. helaas zal mijn auto daar niet in onderhoud gaan. ik woon zelf in zeeuws vlaanderen en ben dan ook benieuwd naar de dealer in Terneuzen, ik weet dat hij stopt met verkoop en alleen onderhoud gaat doen. Tot nu toe nog geen beste ervaringen met deze dealer: bij aanvraag voor een offerte zou hem hem per mail toesturen....ik zit nog steeds te wachten. ( misschien de rede dat hij stopt met verkooop?.

In de toekomst hoop ik nog veel info te vinden op dit forum, en als ik hierin kan bijdragen zal ik het niet laten!

alvast bedankt mensen!

nemo

Senior Member
Welkom!
Wat een hoop aanmeldingen de laatste tijd! Skoda wordt nog eens groot!

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum. Je zult u zeker welkom voelen tussen al die tevreden skoda rijden en ook (jammer genoeg) minder tevreden skoda rijders. Ik ben in ieder geval een heel tevreden skoda rijder . Eens je hem in bezit hebt zijn foto's een must.

atsok

Lid
Bedankt voor de reactie's

citaat:
Welkom hier op het forum. Je zult u zeker welkom voelen tussen al die tevreden skoda rijden en ook (jammer genoeg) minder tevreden skoda rijders. Ik ben in ieder geval een heel tevreden skoda rijder . Eens je hem in bezit hebt zijn foto's een must.

- Foto's zal ik zeker plaatsen.

sterker nog ik las dat Fabia of hetzger heel vaak bij vedepra komen...
als hij binnen is zou ik het geweldig vinden als 1 van hun een kiekje kunnen maken voor mij? 120 km rijden voor een paar fotootjes is me toch echt te gek.

Fabia

† In Memoriam
Ik denk dat je het beste ff aan Bothje kan vragen, die komt daar meer dan regelmatig.

Hetzer

Forumguru
Bedankt voor de reactie's
als hij binnen is zou ik het geweldig vinden als 1 van hun een kiekje kunnen maken voor mij? 120 km rijden voor een paar fotootjes is me toch echt te gek.

laat het me maar weten wanneer hij binnen is, maak ik voor jouw wel een foto

Bothje

Heel gewoon lid
heb ik begin januari mijn eerst skoda octavia combi elegance attractive bussines 2.0 tdi besteld kleur zwart. Als extra opties sunset ramen en lederen bekleding.:rockon:
Ik ben 2 weken geleden bij vepreda geweest voor de kleur van mijn bekleding, wat een keuze! ( bij achteraf inbouwen).
Verwachte levering 16 maart bij de dealer, en dan nog ff weg voor het leer.
Deze foto is gemaakt op 22-1.
Welke kleur is het geworden?

ps ik ben er inderdaad niet altijd

Bijlagen

• IMG_8858.jpg
    IMG_8858.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 24

atsok

Lid
Deze foto is gemaakt op 22-1.
Welke kleur is het geworden?

ps ik ben er inderdaad niet altijd

Grijs leer ( ik dacht nummer 091) op aanraden van mijn vrouw.
past mooi bij de grijze accenten op het dashboard. wou geen zwart wordt dan helemaal in begrafenis stijl. bruin was ook een optie maar m'n vrouwtje vond dat dus echt niks :disc:

van inkel

Forumguru
Grijs leer ( ik dacht nummer 091) op aanraden van mijn vrouw.
past mooi bij de grijze accenten op het dashboard. wou geen zwart wordt dan helemaal in begrafenis stijl. bruin was ook een optie maar m'n vrouwtje vond dat dus echt niks :disc:
Is wel super chique bruin (cognac) leer in een zwarte bolide, moet je echt in het echt zien.

cvegreen

Forumguru
Is wel super chique bruin (cognac) leer in een zwarte bolide, moet je echt in het echt zien.

Dat is ook mijn smaak . Als ik toch leer zou nemen in combinatie met een zwarte auto zou inderdaad bruin echt wel super mooi staan als interieurbekleding. Niet alledaags , maar dat ben ik ook niet .

atsok

Lid
Helemaal waar vindt het zelf ook mooier maarja, in een huwelijk moet je soms concessies doen. als het dan om de kleur van de stoelen in je auto is zit ik daar niet zo mee.
overigens grijs in combinatie met de accenten op het dashboard zal zeker niet misstaan.

cvegreen

Forumguru
Helemaal waar vindt het zelf ook mooier maarja, in een huwelijk moet je soms concessies doen. als het dan om de kleur van de stoelen in je auto is zit ik daar niet zo mee.
overigens grijs in combinatie met de accenten op het dashboard zal zeker niet misstaan.

tuurlijk . Dat is zo dat je soms wat water bij de wijn moet doen als je een relatie hebt . Alleen mag het niet meer water zijn dan wijn , dan blijft er wijn met een heel plat smaakje over en dat kan niet de bedoeling zijn. Maar inderdaad is dit niet echt een reden om ruzie over te maken . Zeker dat dat grijs ook in het dasch terugkomt zal er ook wel een mooie connectie zijn tussen je dasch en je stoelen , wat het geheel ook mooi maakt . Wij zijn verzot op foto's voor als je wagen in je bezit is .

atsok

Lid
vandaag gebeld door de dealer, hij komt vandaag of morgen binnen. en gaat daarna snel door naar een ander bedrijf om het leer in te bouwen.:489:
dussss als de aanbieding nog staat voor een fotootje van mijn nieuwe voertuig houd ik me aanbevolen.
auto heb ik 10 januari besteld en is dus nu geleverd terwijl er voorspeld was dat hij pas 16 maart aangeleverd zou worden.
rond 16 maart mag ik hem waarschijnlijk pas ophalen i.v.m inruilen oude lease auto.(renault trafic)

Bothje

Heel gewoon lid
vandaag gebeld door de dealer, hij komt vandaag of morgen binnen. en gaat daarna snel door naar een ander bedrijf om het leer in te bouwen.
Was er op de 19' en er kwam een grote wagen met een mooie zwarte er op, was het die voor jouw?
Was met andere dingen bezig en hij was er al snel weg...........jammer

Bijlagen

• IMG_8986.jpg
    IMG_8986.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 20

atsok

Lid
Was er op de 19' en er kwam een grote wagen met een mooie zwarte er op, was het die voor jouw?
Was met andere dingen bezig en hij was er al snel weg...........jammer

als het goed is wel, helaas geen fotootje?
leuk om al die fotos van de verbouwing te zien!'

Bothje

Heel gewoon lid
als het goed is wel, helaas geen fotootje?
Neen, helaas. Ik stond hier voor het raam met Hans te praten toen deze autotruck aan kwam gereden. Hans was zo enthousiast aan het vertellen, en we daarna zijn verder gelopen dat ik geen foto's van de auto's die er af kwamen heb gemaakt.

leuk om al die fotos van de verbouwing te zien!'

Dank, het is veel werk en kost heel veel tijd maar ik vind het ook leuk om te doen.

Bovenaan Onderaan