Mijn net gekochte Skoda Fabia 1.4 Choice!

shniek

Lid
Hej beste mensen,

Ik ben hier nog maar net en heb afgelopen zaterdag mijn Skoda Fabia 1.4 Choice gekocht!

Ik heb mijn Ford Ka met veel pijn en moeite (maar gedwongen door te kort aan ruimte en te veel aan roest) ingeruild.

Vrijdag mag ik mijn nieuwe trots ophalen.

Hij heeft allerlei opties zoals parkeersensoren, climate control, elektrische spiegels en ramen en afstandbedienbare centrale deurvergrendeling.

En natuurlijk nog veel meer maar dat is misschien hier wel bekend.

Hij is uit 2004

Ik ben er heel blij mee en heb zin in vrijdag.

daarna zal ik ergens wel wat foto's hier droppen;)

Groetjes
Niek:shocked:

Ronbe

Senior Member
Mijn vorige Fabia was ook een 1.4 choice uit 2004. Fijne auto, fijne motor die met enig beleid vrij zuinig te rijden is. Mijn verbruik over 65.000 km was 1:14,7.
Geen problemen met auto gehad. Je gaat nog veel plezier hebben van je parkeersensoren. Mijn huidige Fabia heeft ze niet, en ik mis ze behoorlijk.
Veel plezier met je Fabia !!

shniek

Lid
Mijn vorige Fabia was ook een 1.4 choice uit 2004. Fijne auto, fijne motor die met enig beleid vrij zuinig te rijden is. Mijn verbruik over 65.000 km was 1:14,7.
Geen problemen met auto gehad. Je gaat nog veel plezier hebben van je parkeersensoren. Mijn huidige Fabia heeft ze niet, en ik mis ze behoorlijk.
Veel plezier met je Fabia !!

Bedankt allebei!

Hoop ook dat hij het goed blijft doen!

De distributieriem wordt nog vervangen en er komen nieuwe remschijven op en nieuwe APK en draagarm rubbers achter.

Ben benieuwd vrijdag

Ronnie

Forumguru
Hey Niek, Proficiat! We hadden al wat heen en weer gemaild maar ik ben vergeten te zeggen dat je het gehele storinggeheugen uit moet laten lezen, zodat je met een "schone lei" kunt beginnen, en je weet meteen of er nog iets mis is....

shniek

Lid
Hey Niek, Proficiat! We hadden al wat heen en weer gemaild maar ik ben vergeten te zeggen dat je het gehele storinggeheugen uit moet laten lezen, zodat je met een "schone lei" kunt beginnen, en je weet meteen of er nog iets mis is....

Is goed! Ik heb al even met de skoda dealer gebeld waar hij altijd in onderhoud was en er was verder nooit wat mis mee en altijd daar in onderhoud geweest. Ook heb ik met de vorige eigenaar gebeld en die bevestigde wat de skoda dealer vertelde. Ze heeft hem bij het bedrijf waar ik hem gekocht heb ingeruild op een grotere auto.

cvegreen

Forumguru
Het is inderdaad een super mooi weertje vandaag om een auto te mogen afhalen. De zon schijnt , je kan meteen ervan genieten . Als het regent als je hem mag gaan afhalen , dan is hij meteen vies , kan je hem niet in alle gemak gaan bewonderen en foto's nemen lukt ook niet zo goed als het regent . Je hebt nog een voordeel , er vliegt nog niet veel ongedierte rond , anders zo'n ongedierte kerkhof voorruit is ook niet alles . Het is te verwonderen dat er nog zoveel vliegend vlees zonder benen is , als je in de zomer al die dingen aan je voorkant van je wagen zie kleven . Genoeg off topic .
Hopelijk is alles in orde bij het afleveren van je wagen , en kan je er eerste een leuke rit mee maken . Je hebt achteraf nog meer als tijd genoeg om hem te bewonderen en foto's te nemen . Maar wacht niet te lang met foto's maken he , we zijn erg benieuwd naar je nieuwe bolide .

nemo

Senior Member
Jeeeej heel goed!! En als je mijn schermafbeelding niet mooi vind, verander ik hem voor je. Het is wel weer tijd voor een nieuwe!

Bovenaan Onderaan