Ik meen ergens gelezen te hebben dat we nu, of begin volgend jaar, in de eerste fase zitten: de achterlichten hoeven (bij nieuwe auto's) nog niet te branden, maar ze moeten wel mee kunnen branden. De algemene verplichting dat ze daadwerkelijk meegeschakeld zijn volgt dan later.Helaas is het (nog) niet verplicht, dat kan pas als het een Europese regel is geworden.
Prima verkoper die van Peugeot.Antwoord: Tsja, dan wordt het een stuk later meneer. Ik: nou, laat u maar horen wanneer het wel kan dan.
Niks meer gehoord. S3 besteld.
Je hebt er dus niet mee geredenNiks meer gehoord. S3 besteld. Geen seconde spijt gehad. En als ik al die 14% 308SW's om me heen zie ben ik blij toe....
Nog niet @EdK en het bevalt mij nog steeds! Zelfs zo goed dat ik weer een nieuwe Peugeot heb besteld. Maar dit Forum blijft tot nog toe het leukste forum momenteel!Hoop dat jullie samen er veel rijgenot aan mogen hebben en niet dat je spijt gaat krijgen van deze keuze...... heimwee naar Skoda.
Hoe bevalt de navigatie van de Peugeot? Vond dat bij een vergelijking met de O3 (Columbus) een min punt (trager reageren, kleiner, minder duidelijk qua wegen/afslagen)
Tsja sommige mensen zijn wel eens eigenwijs of willen niet toegeven.....Nog niet @EdK en het bevalt mij nog steeds! Zelfs zo goed dat ik weer een nieuwe Peugeot heb besteld. Maar dit Forum blijft tot nog toe het leukste forum momenteel!
Dat een ander merk misschien ook wel goed is en misschien wel lekkerder rijdt!Tsja sommige mensen zijn wel eens eigenwijs of willen niet toegeven.....
Ik heb er 1 van 16 en 1 van13 en 1van 9. En die van 16 is 1,80!@s-line ik denk dat mijn kroost dan wat meer verwend is. Zelfs in de Passat is de ruimte volgens de belanghebbenden net afdoende..
Het zal er ook aan liggen hoe oud de kinderen zijn en welke hulpmiddelen er ingezet worden. Ten tijde van het bestellen moesten er ook nog 2 kinderstoelen op de achterbank, dat is er nu nog maar 1 ..