stereo
Lid
ik zal mezelf even voorstellen, stefaan 37 jaar getrouwd en 1 zoontje van 8 maand. omdat we aan uitbreiding denken van ons gezin is de huidige auto een ford fusion te klein. niet kwa binnenruimte, wel de kofferbak.
na rondkijken en vergelijken op wegenbelasting, kwaliteit, aankoopprijs,verbruik zijn we gevallen voor de fabia combi sprint. eigenkijk wilden we de sprint go maar op de een of andere manier kan dit niet met een dynamic interieur. en omdat ik reuma heb wilde ik goede stoelen hebben.
dus fabia combi sprint 1.2 tsi met 7 dsg bak.
de kleur hou ik wel van gewaagd en ik wil niet opgaan in de grijze massa: metalic groen
omdat het een dsg is krijg je er tractiecontrole bij en bandenspanningscontrole
verdere opties zijn naast de riante uitrusting
parkeersensoren
audio pack plus
sunset
climatronic
volwaardig reservewiel
dynamic pack
trekhaak en hulpveren
maxidot
amundsen navigatie
veiligheids pakket
windgeleiders voor en achter
achterbumper bescherming
kofferbak spoiler
en als laatste een open dak
helaas geen stuur met bediening want dit kan blijkbaar niet met sportstoelen, ik snap niet waarom maar goed.
over ongeveer 4 weken staat hij bij de dealer
na rondkijken en vergelijken op wegenbelasting, kwaliteit, aankoopprijs,verbruik zijn we gevallen voor de fabia combi sprint. eigenkijk wilden we de sprint go maar op de een of andere manier kan dit niet met een dynamic interieur. en omdat ik reuma heb wilde ik goede stoelen hebben.
dus fabia combi sprint 1.2 tsi met 7 dsg bak.
de kleur hou ik wel van gewaagd en ik wil niet opgaan in de grijze massa: metalic groen
omdat het een dsg is krijg je er tractiecontrole bij en bandenspanningscontrole
verdere opties zijn naast de riante uitrusting
parkeersensoren
audio pack plus
sunset
climatronic
volwaardig reservewiel
dynamic pack
trekhaak en hulpveren
maxidot
amundsen navigatie
veiligheids pakket
windgeleiders voor en achter
achterbumper bescherming
kofferbak spoiler
en als laatste een open dak
helaas geen stuur met bediening want dit kan blijkbaar niet met sportstoelen, ik snap niet waarom maar goed.
over ongeveer 4 weken staat hij bij de dealer