Ayrton.
Lid
Hee leden, eindelijk eerste fotoshoot met mijn nieuwe fabia gedaan. De auto is nu een maand oud dus vond het hoogtijd voor een shoot. Toen ik hem kocht stond er 5km (eigenlijk 14km, mijn broer bij wie ik hem heb gekocht is er mee naar een detailer geweest) op. Gloedjenieuw dus. Inmiddels staat er bijna 3300km op. Nu snap ik het 3300km in 1 maand??? Jup.... Iets te enthousiast met mijn vriendin gewoon random ritjes maken. Maar ook woon werk verkeer telt veel mee. Het was echt even wennen van een Ford focus ST naar 1.2tsi 90pk te gaan. Maar damnnn had ik het maar eerder geweten dan had de focus nooit voor de deur gestaan. Wel krijg ik veel commentaar van mensen dat het "papa's auto wel zal zijn" en "wat moet een 21jarige met zoon nieuwe/grote auto".... Tjaaa i don't know... Ik ben een auto fanaat, als ik iets mooi vind wil ik het. Ik heb bijna 2 jaar lang plezier met de focus mogen hebben, maar dat speels gedrag heb ik nooit gehad. Dus vermogens wijs gezien, had ik geen drol aan de Ford (ik ben iemand(doorgaans) die ook na 7 uur 100 rijd op de a2) en met oog op de hormonen van mijn mooie vriendin, is een compacte stationwagen toch echt beter als een 3 deurs sportcoupé. Ik heb echt niks aan te merken op de fabia, wel vind ik het vervelend dat de auto om elke poep of scheet in temp. veranderingen helemaal beslaat... En ik heb nu 3 keer op hele gekke plekke water gehad maar nergens vocht vlekken of lekkage... Ik heb nog wel wat leuke plannen voor de fabia, gele mistlampen bijvoorbeeld. En ik heb rally spatlappen op maat gesneden. Mocht iemand daar interesse in hebben ik heb de malletjes met juiste schroeflocaties nog liggen. Als ik weet hoe ik een album kan maken zal ik meer foto's toevoegen. Tot die tijd een sneak preview hieronder.