@vleier Dank je. Ja aardig wat auto's gereden, sommige eigen bezit, sommige lease, ik weet eigenlijk niet of er een topic is waar mensen hun voorgaande auto's bespreken, vast niet iedereen is zo gek dat ze van hun oude auto's ook nog foto's hebben.
Ik ben begonnen met een witte Fiat Uno, zat ik nog in Militaire dienst, vervolgens kort een Renault 25, toen een rode Mitsubishi L300 pick up, daarna kort een grijze volvo 240, een rode Volvo 850, toen twee witte Opel Astra hatchback diesel, één zonder turbo en één met een zgn soft turbo (vraag me niet wat dat precies was), mijn eerste lease auto's.
Toen een Mitsubishi Galant, een bordeaux rode, die heeft iemand aan de zijkant een beetje verbouwd toen, door er in te rijden.
Vervolgens een paarse Ford Mondeo station, daarna een antraciet grijze Renault Laguna Station. Vervolgens een platinum zilveren Toyota Avensis. Tussendoor nog kort een metallic rode Seat Toledo gereden op gas.
Daarop heb ik een roodbruine Jeep Grand Cherokee gekocht, een 5,2 liter V8. Tegelijkertijd kreeg ik een grijze Volvo S40, toen een zwarte Passat en daarna een zwarte Mondeo, eigenlijk allemaal achter elkaar als voorloop-auto.
Daarna de zwarte Ford Mondeo Titanium van de foto. Toen heb ik mijn Jeep uiteindelijk weer verkocht.
Daarna heel kort een groenige Astra hatchback en een zilvergrijze Renault Megane station gereden, waarna ik een witte Megane station kreeg waar ik nu nog in rijd.
En straks dus een race blue Skoda Octavia.
Oh ja, mijn vrouw heeft ook nog een witte Chatenet CH26 gehad. Heb ik ook nog foto's van.
Volgens mij heb ik zo alles gehad