Mijn oude Mondeo

Canon-Eye

Forumguru
Een van mijn toenmalige directeuren reed in zo'n ding met automaat - en ik dus ook wel eens, om uiteenlopende redenen - maar ik vond dat nou niet zo'n sterk voorbeeld van een vlotte auto.

Als je uit stilstand vol gas gaf, dan leek het net een of er een SintBernhard voorin lag, die eerst nog eens effe vermoeid omkeek naar de baas om te vragen:
"Méén je dat nou? Echt waar? OK, als het niet anders kan, laten we dan maar gaan..."
Eenmaal een beetje op gang zat er best wel power in, maar dat duurde echt wel even... :)

vleier

Forumguru
Jha ik bedoeld de 300TD die ze speciaal voor de amerikaanse markt hebben gemaakt.
Vergeet jiet dat het echt 1 van de eerste luxe sleeen was die met een diesel en turbo te krijgen was.

Canon-Eye

Forumguru
Vergeet jiet dat het echt 1 van de eerste luxe sleeen was die met een diesel en turbo te krijgen was.
Kan best zijn, maar mijn simpele Audi 80D met volle 54 pk en een closeratio 5-bak (inplaats van de toen meer gebruikelijke 4+E bak) was in stadsverkeer een stuk vlotter - al was bij 60-70 daar de vaart wel uit natuurlijk...

Bovenaan Onderaan