B.Stuurder
Forumguru
Uhm nee helemaal niet. Excuus. Ik wilde gewoon aangeven dat dit voor de SmartGate is en niet van de Skoda app.
OK, geen punt dan.
Uhm nee helemaal niet. Excuus. Ik wilde gewoon aangeven dat dit voor de SmartGate is en niet van de Skoda app.
Plaats je speciaal een reactie om mij te corrigeren? Nou bedankt pappa, weer wat geleerd.
Toch is dat wel goed. Veel mensen gebruiken het forum ook als naslagwerk en dan is het goed als fouten, op een nette manier natuurlijk, worden gecorrigeerd.
Ik hoop je binnenkort meer te kunnen vertellen hier over.Hoe zit het anno 2017 hiermee? Mensen die hem achteraf in hebben laten bouwen? Waar 'stoppen' ze de module? Wat waren de kosten? Vraag het me vooral af in combinatie met een Fabia Combi III (specifieker; Monte Carlo edition).
Ik hoop je binnenkort meer te kunnen vertellen hier over.
De module is bij mij vorig jaar ingebouwd, maar kon (nog) niet geregistreerd worden. Door een slechte communicatie tussen Pon en de dealers weet niemand wat er moet gebeuren, wat er nodig is en hoe het moet gebeuren.
Bij mij wordt, als het goed is, de boel binnenkort afgemaakt en werkend gemaakt. Ongeacht wat er nog aan onderdelen en\of materiaal nodig is, gaat het mij niet meer kosten dan de €249,00 die daar voor staan in de accessoirelijst.
Wat nu ingebouwd is, zit in de A-stijl linksvoor, en er is ook een antenne achter de voorruit geplakt.
Van wat er nu ingebouwd is, zie je alleen de antenne die achter de voorruit geplakt is. Een strookje van ongeveer 1 x 5 cm. Niemand kan nog vertellen welke componenten er daadwerkelijk nodig zijn. Kan dat er nog meer ingebouwd moet worden, kan ook zijn dat er iets ingebouwd is dat overbodig is.Zie je ook daadwerkelijk iets van de componenten? Ik heb er in principe wel interesse in (beetje afhankelijk van de prijs), maar voor m'n dealer was SmartLink wel/niet geactiveerd al een enorme hobbel om uit te vogelen, dus ik wil even met een goed verhaal komen als ik hier om ga vragen...
Van wat er nu ingebouwd is, zie je alleen de antenne die achter de voorruit geplakt is. Een strookje van ongeveer 1 x 5 cm. Niemand kan nog vertellen welke componenten er daadwerkelijk nodig zijn. Kan dat er nog meer ingebouwd moet worden, kan ook zijn dat er iets ingebouwd is dat overbodig is.
Daar is onduidelijkheid over.Was bij @gdisselkoen niet de VW-versie van de module gemonteerd? Zou daar niet ook het probleem liggen? Of heb ik het verkeerd onthouden en is er geen verschil tussen de VW- en de de Skoda-modules en weet Pon/Skoda niet hoe te handelen?