Mijn Skoda-app

B.Stuurder

Forumguru
Nee, maar ik scoor niet best en zo duur rijd ik nou ook weer niet. Ik vraag me ook af of dit naar rato van motorblok is. Misschien val je buiten de meetbare schaal? ;)

Fdb

Lid
Hij geeft bij mij trouwens nog steeds niet de rijstijl score aan. Anderen ook dit probleem?

Bij mij wordt de rijstijlscore ook niet doorgegeven.

Er zit idd een vertraging op met betrekking tot het doorgeven of de auto vergrendeld is. Ik heb de melding uit staan, maar de keren dat ik er op heb gelet klopte het wel. Verder werkt het prima. Soms duurt het alleen een tijd voordat je de laatste ritten kan zien.

Weet iemand trouwens hoe die info gecommuniceerd wordt? Ik heb geen simkaart oid in de auto. De dealer kon er geen goed antwoord op geven.

Dat laatste vroeg ik me ook af. Binnenkort maar eens uitzoeken. Met name ook om te kijken hoe veilig het nou is. Met name ook dat er dus automatisch een complete riteregistratie plaats vind.

Sowieso denk ik niet dat je wat terug kan schrijven. (Want hoe makkelijk zou het zijn om je deuren alsnog te vergrendelen als je het vergeten bent)

Ik heb overigens wel de rijstijl score. Maar je moet behoorlijk als een natte krant rijden om het een beetje Eco te houden.
Het aantal gebruikers loopt wel hard op zie ik. Waar er eind december 900 waren zitten ze nu bijna op 1500 gebruikers.

Fdb

Lid
Ik heb de vraag bij Skoda neergelegd. Ben benieuwd.

"Beste medewerker van Skoda,

Sinds begin dit jaar ben ik in het bezit van een Connected Skoda Octavia. De Skoda app werkt prima op de rijstijlscore na. Dit wordt niet naar de app gecommuniceerd. Uit navraag op het Skoda forum blijkt dat dit voor meerdere gebruikers geldt. Kunt u aangeven waarom de rijstijlscore niet gecommuniceerd wordt naar de app en hoe er voor gezorgd kan worden dat dit wel gebeurt?

Een tweede vraag die leeft is hoe de informatie vanaf de auto naar de app wordt gecommuniceerd.

Ik heb dit bij de dealer gevraagd, allen konden zij geen duidelijk antwoord geven, vandaar dat ik u benader.

In afwachting van uw reactie."

B.Stuurder

Forumguru
Rijstijlscore: nummer 1406 van 1456 :pardon:
Toch gemiddeld 10 liter op 100 km met een 1.8tsi, zo slecht is dat niet dacht ik.

Melvin

Nieuw lid
Werkt bij jullie de registratie van de km's wel? De gereden route word wel geregistreerd, maar de kilometers niet

innocenti

Forumguru
Mijn rijstijlscore werkt wel. Ik zit op 527/1465 met een 1,4TSI. Verbruik gemiddeld 6,8l/100km op de eerste 1900km.

Planqgas

Actief lid
Werkt bij jullie de registratie van de km's wel? De gereden route word wel geregistreerd, maar de kilometers niet
Bij mij wel. Vertrek- en eindpunt en vertrek- en eindtijd, duur van de rit, en aantal kilometers.
Ik zie nu pas dat ik de rit zelf ook kan aanklikken. Staat de gemiddelde snelheid en verbruik ook nog bij...

Bovenaan Onderaan