B.Stuurder
Forumguru
Ja hier ook, al breekt hij een rit op in stukjes. Waarom dat is? In elk geval doe ik er niks mee. 500 km privé is zo weinig, daar zit je altijd overheen. Registratie is daarom voor mij nutteloos.
Sinds gisteravond alweer 4 erbij gekomen.Ik sta 141/1525 (1.6TDI - DSG)
Bij mij werkt die alert van de deuren open wel goed. Had het toevallig dit weekend en toen was de achterklep niet helemaal in het slot gevallen.
Daarnaast ga ik na de 2 gratis jaren niet voor betalen. Al begreep ik wel dat er dit jaar een samenwerking met Parkmobile komt zodat je direct een parkeertransactie kunt starten en stoppen vanuit de app.
Ik heb de vraag bij Skoda neergelegd. Ben benieuwd.
"Beste medewerker van Skoda,
Sinds begin dit jaar ben ik in het bezit van een Connected Skoda Octavia. De Skoda app werkt prima op de rijstijlscore na. Dit wordt niet naar de app gecommuniceerd. Uit navraag op het Skoda forum blijkt dat dit voor meerdere gebruikers geldt. Kunt u aangeven waarom de rijstijlscore niet gecommuniceerd wordt naar de app en hoe er voor gezorgd kan worden dat dit wel gebeurt?
Een tweede vraag die leeft is hoe de informatie vanaf de auto naar de app wordt gecommuniceerd.
Ik heb dit bij de dealer gevraagd, allen konden zij geen duidelijk antwoord geven, vandaar dat ik u benader.
In afwachting van uw reactie."
Zolang je zelf maar weet waar je bent met je auto, dat lijkt me toch het voornaamste...Dan staat er dat de auto nog op slot staat bij de supermarkt terwijl ik al thuis sta met de achterklep open om uit te laden.
Heb je wel de goede meegenomen?De Skoda app is sinds afgelopen week totaal waardeloos bij mij. Alerts komen of minimaal een half uur later aan. En er zit ook een erge vertraging in de status. Dan staat er dat de auto nog op slot staat bij de supermarkt terwijl ik al thuis sta met de achterklep open om uit te laden.
Interessant, wat voor uitvoering Superb heb je en wat waren de kosten, als ik zo nieuwsgierig mag zijnBij mijn Superb gisteren achteraf ingebouwd. Was bij aflevering in september net tussen wal en schip gevallen qua inbouw bij pon.
Volgens mij werken ze samen met Vodafone en word de data iedere 10 minuten doorgestuurd.Ik zou ook wel eens willen weten of er vanaf fabriek een sim kaartje in zit. Anders zou de locatiemelding toch niet kunnen werken?
Interessant, wat voor uitvoering Superb heb je en wat waren de kosten, als ik zo nieuwsgierig mag zijn
Volgens mij werken ze samen met Vodafone en word de data iedere 10 minuten doorgestuurd.
Mijn ervaring is dat als ik weg rij er na ongeveer 10 minuten een melding binnen komt op de iPhone.
Dit gebeurt ook in het buitenland.
Verder zal ik er niet voor willen betalen, enige als prive rijder wat makkelijk is als de auto niet afgesloten is, waar hij ook alweer geparkeerd stond. Ik zie het niet als toegevoegde waarde ... en zou straks graag mijn eigen SIM kaart willen plaatsen zodat ik continue MiFi in de auto heb. (T-Mobile MB verdeler 4g).
Zijn er al foto's van de module die PON heeft ingebouwd? En hoe deze in de Columbus zit.