De ranglijst met jouw plek ten opzichte van het totaal is ook verdwenen. Nu krijg je een gemiddelde, de beste en jouw score met een vermelding waar je bij hoort. In mijn geval de onderste 1%.
Ik doe mijn best om mijn klanten in bedrijf te houden
Maar er is geen pijl op te trekken wanneer je een goede score krijgt en wanneer een slechte. Als ik heel rustig rem en optrek, scoor ik nog slechts 3/5 op remmen en optrekken. Nog rustiger kan volgens mij alleen als je schijndood bent!
Trek ik volgas op en voo in de ankers zakt hij hoogstens 1 punt. Remmen nog eerder 2 dan optrekken, terwijl optrekken brandstof kost en remmen niet volgens mij.
Gisteren vanuit Alkmaar naar huis vooral op acc gereden, net 2 km boven max snelheid toegestaan, maar met wat files, slechtste score ooit! Op weg naar Alkmaar (in Duitsland) vrij baan en vér boven de 100 gereden op korte stukken en gemiddelde score. Dus, mijn aandacht zijn ze kwijt.
Parkmobile is heel makkelijk, maar mijn auto terugvinden bijvoorbeeld, als ik daar niet meer toe in staat ben, dan hoop ik voor de rest van Nederland dat ik mijn auto niet vind ook! Ritregistratie heb ik niet nodig. Af en toe kijk ik of mijn auto wel op slot staat, maar vooral aan de hand van de stand van de spiegels en tanken moet ik zo vaak, daar heb ik de app niet voor nodig.
Kortom, ik zou er geen geld voor betalen of het laten installeren als ik het niet had.
Op mijn iPhone werkt alles prima, maar op mijn Android toestel ook. Ik heb geen update meer open staan in Google play, Android versie 5.0.1