Mijn Yeti gaat de deur uit.

B

bijbeuner

Hoe de titel al aangeeft gaat de yeti de deur uit.
Hierdoor heb ik wat spullen die verkocht kunnen worden.
Heb deze te koop aangeboden in de koopjes bazaar.
De prijzen die ik vermeld heb zijn vraagprijzen maar kunnen zeker besproken worden.
Gtr. karl

B

bijbeuner

Raar,
Bij mij staat het er op,maar er staat ook een bril en een vraagteken bij.
ook zie ik dat er nog niemand er naar gekeken heeft ??

Dit staat boven de toppic,
Topicstatus:
Wachtend op moderatie alvorens openbaar te vertonen.

B

bijbeuner

Eigenlijk hebben we ons er een beetje aan miskocht, mijn vrouw rijd er helemaal niet mee ,zij vind de DSG in combinatie met de TSI te nerveus . Achteraf gezien hadden we ons beter terug een diesel gekocht, heb meer dan 20 jaar met een diesel gereden en kan me niet echt gewennen aan de TSI

Cordoba

Forumguru
Eigenlijk hebben we ons er een beetje aan miskocht, mijn vrouw rijd er helemaal niet mee ,zij vind de DSG in combinatie met de TSI te nerveus . Achteraf gezien hadden we ons beter terug een diesel gekocht, heb meer dan 20 jaar met een diesel gereden en kan me niet echt gewennen aan de TSI

Ik vraag me af of dat niet op te lossen is met 'DSG-tunen': anderen hebben de schakelpunten aan laten passen om de auto wat meer pit te geven indien gewenst (en minder hypernerveus in de sportstand). Oorspronkelijk was de DSG-dokter in Varsseveld de enige die dit kunstje kende, ondertussen zijn er meer tuners die dit beheersen, zoals bijvoorbeeld ook Vagtechniek in Nuenen (bij Eindhoven) dus niet zo heel ver weg vanuit Belgisch Limburg.

Wat de advertentie betreft: een mod moet altijd nog even handmatig kijken op een advertentie volgens de regels is, ook reacties komen daardoor vertraagd op het forum. (Reacties via PM/conversatie zijn wel direct zichtbaar voor de ontvanger, maar weer niet zichtbaar voor de rest van het forum)

Bovenaan Onderaan