Mijzelf even voorstellen...

Hallo beste forumvrienden,
Ik ben Peter, ik woon in de kempen (België in de buurt van Antwerpen), ben 55 jaar en heb sinds enkele maanden mijn eerste Skoda besteld. de wagen zal een van de komende dagen worden geleverd. Binnen enkele dagen zal ik bij mijn dealer buiten rijden met een gloednieuwe Octavia 1.0 Ambition met Dsg. Ook heb ik enkele optiepaketten bijgenomen, o.a. Pack Ambition GPS, Pack Ambition look, Pack Ambition Comfort en tot slot het Pack Safety. De reden waarom ik voor de Skoda gekozen heb is dat ik een automaat wilde die ook nog betaalbaar was, en daarenboven met een goed plaatsaanbod. Mijn vorige wagens waren Vw Golf Diesel 1980, 1989 en daarna 3 3 Renaults (Megane Diesel, Clio Diesel, Captur Benzine). Gezien ik weinig km per jaar doe (8000) lijkt de 1.0 mij de perfecte match.

Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Welkom Peter. En met die 8000 KM per jaar blijf je voorlopig een nieuwe auto houden. Veel plezier ermee en tzt natuurlijk wat plaatjes van de bolide.

Cordoba

Forumguru
Welkom Peter Pan, het 'kenteken' in de foto van post #3 vermeldt hopelijk niet om welke uitvoering het gaat:
img_0508-jpg.64530

Bovenaan Onderaan