Mijzelf voorstellen

RoyK

Senior Member
Hallo forumleden, mijn naam is roy, ben 39 jaar en woon samen met mijn hond in het altijd mooie Achterhoek. Nadat ik in mijn vakantie heel veel verschillende auto's heb bekeken, en proefritten te hebben gemaakt kwam ik uiteindelijk uit bij de Skodagarage hier in de buurt.
Omdat ik de Yeti altijd mooi heb gevonden maar een proefrit gemaakt, ook al had ik m'n bedenkingen bij de kleine 1.2 in het vooronder. Na een zeer verrassende proefrit was ik om, de auto kan ik aanstaande donderdag eindelijk ophalen en ben ik de trotse nieuwe eigenaar van een Skoda Yeti 1.2 ambition in de kleur grijs/blauw. (Ik weet de kleurbenaming zo niet)

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Welkom Roy. Ik gok dat de kleur die je bedoelt denimblue is, hoewel ik die nooit op een Yeti heb gezien.

RoyK

Senior Member
De verhalen die ik van kennissen hoor over dit bedrijf is altijd positief, ik ga het meemaken.

Japanese Power

Donateur
Welkom Roy en veel plezier donderdag met het ophalen van je Yeti! Als ik de kleur op de foto bekijk lijkt het idd blauwig grijs, maar hij staat te boek als grijs.

169DF300-CD64-4F0D-8B40-56C2A6CFD60E.jpeg

Edit: als ik de foto’s van de rechter zijkant bekijk zie ik kleurverschil van het voorportier. Was dat jou ook opgevallen of vertekent de belichting van de foto?

RoyK

Senior Member
@Japanese Power het klopt dat het rechtervoorportier is overgespoten. Dat viel mij ook direct op toen ik de auto ging bekijken. Volgens de garage is het geen onvalschade, maar overgespoten na een kleine schade doordat er iets tegen aan is gevallen.

Bovenaan Onderaan