Mikester stelt zich voor

Hoi,

Even voorstellen... Mijn naam is Mike, 39 en woonachtig in Alphen aan den Rijn. Sinds afgelopen vrijdag de trotse bezittter van een Skoda Octavia Hatchback Greenline Businessline en sinds een maandje lurk ik hier mee, het leek me nu dus een goed moment om mezelf even voor te stellen, alvorens uit het niets vragen te gaan stellen :)

Als ik het goed heb rijd ik dus in een O3 HB GLBL :)

Hiervoor een Passat Variant gereden (nog te koop) en hoop de komende vier jaar veel plezier van de Skoda te gaan hebben.

extra's: Lichtpakket, stoelverwarming en trekhaak tbv fietsendrager (wordt volgende week gemonteerd).

6f1ce65465b211e3bf290e7938ee9dcc_8.jpg

Joske

Forumguru
Welkom Mike! en bedankt voor jouw correcte introductie, zo zou het bij iedereen moeten zijn. De eerste post = de meet- en greetpost!

mooie O3 :thumbsup:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Mike welkom. Over 17 dagen wonen we helaas in dezelfde gemeente (door de herindeling), maar de kans dat we elkaar spotten is klein: ik kom gemiddeld minder dan 1x per jaar in de kern Alphen.

Dank voor het welkomstcomité!

Ik heb een aantal vragen waarvan ik nog niet zo goed snap waar ik die moet plaatsen... is Techniek, Tuning, Probleemoplossingen > O3 de vergaarbak voor alle vragen?

Zet ze sowieso ook even hier neer:

• Heb al gezien dat ik niet de enige ben met heldere mistlampen en een lichtpakket op een Greenline, lijkt me een gevalletje terug naar de dealer
  • Daarnaast heb ik maar 1 afvalbakje aan de bijrijderskant, zou er niet ook 1 aan de bestuurderskant moeten zitten?
  • In de kofferbak zijn geen vastzetelementen aanwezig, volgens de dealer worden die pas vanaf de Elegance versie geleverd, klopt dat? (tijdens de proefrit was de dealer heel enthousiast er over dat die zo handig waren en vervolgens blijken ze er dus niet bij te zitten...)
  • Zijn er adresjes (regio Alphen) om de boordcomputer te 'tunen'? Collega had dit op een laptop draaien, maar die is vorige week uit zijn auto gejat :(
  • ...en waar zou ik deze vragen eigenlijk moeten stellen? :bloos:

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
ik denk dat hetgeen je aangaf (techniek, tuning, etc en O3) een goed begin is.

wat bedoel je juist met BC te tunen? het een en ander tweaken of activeren bedoel je dan? Dan moet je in de VAG-COM sectie zijn ;)

ik denk dat hetgeen je aangaf (techniek, tuning, etc en O3) een goed begin is.

wat bedoel je juist met BC te tunen? het een en ander tweaken of activeren bedoel je dan? Dan moet je in de VAG-COM sectie zijn ;)

Eeh ja dat bedoel ik! Ga ik daar op zoek naar iemand uit de buurt van Alphen :)

Bovenaan Onderaan