MilkProdigy stelt zich (alsnog) voor

Hoi Allemaal,

Werd ik even op mijn plek gezet. Sinds 2012 lid, maar nog nooit voorgesteld. Hmmm, wat moet ik over mijzelf zeggen. Heb geen heel bijzonder spannend verhaal.

Ik ben echtgenoot en vader van twee jonge kinderen. Wij wonen in de randstad in een rijtjeswoning. Ik ben best wel handig, maar van auto's heb ik weinig verstand. Dat vind ik jammer, want ik ben altijd wel jaloers op de mensen die van alles en nog wat zelf doen. Niet alleen om geld te besparen (wat wel een grote motivator is), maar vooral omdat ik het leuk vind om een beetje aan te klooien. Echter ontbreekt bij mij de basis kennis en deze probeer ik een beetje in te halen door veel te lezen op forums.

Wij hebben sinds 2012 een Skoda Octavia 1.6 FSI combi. Een hele fijne auto, maar zonder al te veel gekke dingen. Ik houd graag van origineel houden van auto's. Dus voor mij geen led stripjes inbouwen en Halfordsvelgen.

Ik zou verder niet zo goed weten wat ik nog moet vertellen. Als iemand wat wil weten, vraag me maar!!!

Ohh, ik ben niet super actief. Dat heeft niets te maken dat ik niet wil, maar ik kan weinig input geven omdat ik zelf gewoon niet veel van auto's weet. Toch hoop ik dat mijn uitdagingen waar ik tegen aan loop met mijn auto, andere leken zoals ik, weer op weg kunnen helpen. Ik zal dan ook mijn nieuw geopende topic 'Gasklephuis vervangen/reviseren voor dummies' bijhouden tot mijn probleem is opgelost.

Bedankt voor het lezen!

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier en ik weet zeker dat je hier de nodige hulp kunt krijgen om zelf aan de slag te gaan.

Joske

Forumguru
Welkom, misschien " te laat ", maar ik was veel meer te laat hoor :D

hele leuke intro maak je alvast :thumbsup:

JXX

Senior Member
Welkom.

@MilkProdigy
Ikzelf ben ook niet handig en ken niet veel van auto's.:koffie:
Gelukkig is er youtube !
Bij mijn vorige wagen, BORA, heb ik zelf nieuwe koplampen gestoken (waren heel dof) en ook de batterij zelf vervangen.
Onlangs zelfs een nieuwe riem bij de droogkast vervangen.
Alles mooi uitgelegd via filmpjes op youtube!
"Youtube is my friend":tegek:

Cordoba

Forumguru
@MilkProdigy Allereerst welkom. Wat het zelf klussen aan de auto betreft: gewoon met simpele zaken beginnen, eventueel met een maatje om zaken samen te doen. Dat helpt je over de drempel, en gaandeweg leer je steeds meer over je auto.

CDK

Forumguru
@MilkProdigy, welkom en dankjewel voor je voorstelling. Als het voor jou voelde als op je plek gezet worden, dan bij deze mijn excuses daarvoor, zo was het niet bedoeld, meer als tip om meer en bruikbare reacties op je gasklep topic te krijgen en dat is gelukt dacht ik :)

Bovenaan Onderaan