Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die vraag lijkt me op deze manier uiterst lastig te beantwoorden. Ik zou niet weten waarom ik dat zou doen. Maar als ik een verder dan stage 1 getunede auto had, zou dit waarschijnlijk wel een van de bijkomende mechanische aanpassingen zijn. En dan is Milltek een prima keuze denk ik
Als ik zo wat you-tube filmpjes bekijk van auto's met een Milltek uitlaat dan komt er een heerlijk geluid uit, nog afgezien van performance verbetering. Succes met je keuze.
Besteld, ga hem er zelf onder zetten. Moet goed te doen zijn werd me verteld. Zelf hebben garages geen tijd aankomende tijd. Ach, auto wat omhoog en eronder kruipen (wel veilig natuurlijk).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.