Milotec Strip voor achterop

elcocheSKODA

Actief lid
Heeft iemand van jullie ervaring met deze strip??
Hoe is de kwaliteit??

Graag zie ik jullie reactie's tegemoet.

Rense

73200-75500_640.jpg

Wiseguy

Actief lid
Ik heb 'm er op zitten Rense, Hij is gewoon van chroom gemaakt en heeft een ontzettend goede kleefband erachter zitten. Let op met bevestigen want als hij vastzit, dan krijg je 'm er bijna niet meer van af.

Deze strip maakt de auto net iets meer "af". Zelfs de verkopers bij Wolstad (Dealer in Tilburg) vinden dat hij er eigenlijk zelfs standaard op zou moeten, zo mooi dat ze 'm vinden.

Dus absoluut doen voor die € 49,00 (+ € 7,00 verzendkosten). Bestellen kan je doen bij www.skodatec.de meen ik.

Wiseguy

Actief lid
Oh... wacht even.... ik zie nu dat je een andere strip bedoelt dan die ik heb.... ik heb de trunk-strip genomen, die boven de nummerplaat zit... een klein strookje Chroom. De strip op jouw foto heb ik niet genomen, omdat dat volgens mij gewoon een sticker is.... en bovendien staat er ook "Milotec" op aan de rechterkant... /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

VEEJAY

Forumguru
Ik heb zo'n kofferbakstrip, tevens ook aan de zijportieren, ik vind het nog steeds mooi!

Dutch

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb 'm er op zitten Rense, Hij is gewoon van chroom gemaakt en heeft een ontzettend goede kleefband erachter zitten. Let op met bevestigen want als hij vastzit, dan krijg je 'm er bijna niet meer van af.

Deze strip maakt de auto net iets meer "af". Zelfs de verkopers bij Wolstad (Dealer in Tilburg) vinden dat hij er eigenlijk zelfs standaard op zou moeten, zo mooi dat ze 'm vinden.

Dus absoluut doen voor die € 49,00 (+ € 7,00 verzendkosten). Bestellen kan je doen bij www.skodatec.de meen ik.

[/ QUOTE ]

www.skodatec.de bestaat niet meer... Het juiste adres is www.skodatec.com.

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb zo'n kofferbakstrip, tevens ook aan de zijportieren, ik vind het nog steeds mooi!

[/ QUOTE ]

Veejay,
Welke strip? De strip die Wiseguy ook heeft?
Of de strip onder aan de klep (eerste foto)?

Wiseguy

Actief lid
Ik heb ook de zijstrips, maar die vind ik een beetje goedkoop eruit zien.... die hadden ook gewoon van chroom moeten zijn, was veel mooier geweest.... maar goed.... vooralsnog zitten ze er dus netjes op en het misstaan zeker niet.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Wiseguy

Actief lid
Dat was toch al aangegeven door Dutch? /forum/images/graemlins/shocked.gif /forum/images/graemlins/crazy.gif

Bovenaan Onderaan