Minor issues

Ridley

Forumguru
Na een weekje in en rond Parijs gereden te hebben (EuroDisney: geen voeten meer over ;) en vrienden bezocht in Versailles) twee kleine zaken:
- de batterij vd sleutel is WEER aan vervanging toe (2e keer in anderhalf jr tijd) Minidot gaf het overigens weer netjes aan.
- het dashboard kraakt irritant bij de overgang van de harde kunststof naar de zachtere. Herkent iemand dit? Zo ja: wat is er aan gedaan?

Morgen maar even de dealer bezoeken...

Parkeren was overigens lastig: ergens een plaatsje vinden waar hij zeker niet geraakt werd :S

Dax

Lid
hmm volgens mij is wb de dash kraakjes het een en ander eerder gepost, maar uit mn geheugen wordt vaak als boosdoener dash cleaner & cockpitspray etc aangewezen - dees maakt t een en ander stroef en zou dus wat van de kraak veroorzaken.

Ben ook wat mensen tegengekomen die de panelen erafgehaald hebben en de bevestigingpunten ingekit hebben..

Met dit warme weer zet alles uit uit en krimpt weer - de boel werkt (gewoon).
Denk dat op lange duur zoiets als idd dashpanelen eruit en de bevestigingen aanpakken een oplossing is, maar hoeveel het zou helpen uiteindelijk..?

Kan altijd wat PTFE spray proberen ertussen -tast kunststoffen niet aan, en trekt geen vuil aan als oliesprays wel doen.

Ridley

Forumguru
Thnx! Die dashboard spray gebruik ik idd wel eens :S ga eens even proberen te verhelpen met ptfe als dealer geen andere oplossing heeft.

Dax

Lid
Eerst ff schoonmaken ertussen eh misschien vóór je PTFE sprayt/erinveegt - zacht borsteltje m veel dunne haartjes zodat je ertussen komt met wat zeep/water ( denk niet teveel - je weet niet waar t terecht kan komen daaronder..)

Ridley

Forumguru
Batterij van sleutel weer kosteloos vervangen, dealer had nog nooit van gekraak dashboard gehoord, dus zelf maar even aan de gang.

Nog even geïnformeerd naar het laten vervangen van alle logo's in de nieuwe. Ze gaan uitzoeken wat me dit gaat kosten. Laatst hadden ze dit bij een S2 gedaan en koste het 300!!!!!!! Euro. Dat dus never.

CDK

Forumguru
@Ridley, dat kan je zelf ook hoor, €300,- is belachelijk duur! voor een voor en achterlogo ben je hoogstens €40,- kwijt, ik heb nog 1 nieuw logo voor je trouwens :D

Dax

Lid
met http://www.superskoda.com/Skoda/FAB...caps-with-new-2012-logo-original-Skoda-Autoas en
http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-07-13-REAR-emblem-in-new-2012-design
ben je al een eind op weg, voor stukje minder =]
Zie ook een fabII front logo compleet met een stuk grille staan, maar daarvoor kun je beter met een zakmes op stap naar de sloop wellicht =}

Al de mijne zijn ook afgesleten =( maar dat is op dit moment niet de prioriteit met een rokend kvs vaatje..

Misschien ga ik eens crea doen met mn dremel en de vervaagde contouren erin graveren dan de boel blanco maken en weer invullen

Ridley

Forumguru
Ik heb idd ook al bij Superskoda zitten kijken, maar dan moet ik zelf aan de slag. *2 linkerhanden heeft* :)

Ridley

Forumguru
Corne: ik vrees dat je dat ene logo mee gaat nemen naar het hiernamaals :-) daar ga je niet vanaf komen vrees ik hahaha

CDK

Forumguru
ik heb een achterklep logo van de citigo over, die passen onder andere op de S2 hatchback en combi, zowel op de voor als op de achterkant, op de Octavia zou hij overigens ook moeten passen

CDK

Forumguru
dan moeten we in het Fabia topic kijken of er leden zijn die de logo's al vervangen hebben....

Dax

Lid
Gaan we eens doen - dan zou er van tenminste één kant ons karretje er als nieuw uitzien =D

CDK

Forumguru
heb zojuist gekeken :) aan de voorzijde past het, voor de achterzijde moet je een ander type hebben.

greetz Corné

CDK

Forumguru
hahaha THANX Ridley :bloemen:ja zo zie je maar, iemand roept iets, ik roep iets terug en er is een liefhebber :D

Bovenaan Onderaan