Mio moov 300

Hallo allemaal,

ik krijg bij mijn nieuw te leveren fabia combi tour een mio moov 300 geleverd. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit navigatiesysteem?

Bedankt:489:

fr83

Nieuw lid
Volgens mij werkt Mio tegenwoordig met IGo. Op de website van de fabrikant Nav n go zal je wel het een en ander kunnen vinden. Ik heb vroeger wel met met IGo ge werkt en dit ging vlotjes en had toen zeer veel instelmogelijkheden (ivm TomTom).

TL@

Forumguru
Volgens mij werkt Mio tegenwoordig met IGo. Op de website van de fabrikant Nav n go zal je wel het een en ander kunnen vinden. Ik heb vroeger wel met met IGo ge werkt en dit ging vlotjes en had toen zeer veel instelmogelijkheden (ivm TomTom).

Nee, Mio gebruikte de iGO software, nu gebruiken ze de software van Navman, wat een enorme achteruitgang is.

Ik had een Moov 200, deze heb ik na 1 dag al unlocked omdat het navigeren te triest voor woorden was. Jammer genoeg was dat ding te traag (te weinig RAM geheugen) om iGO8 vlot te draaien. TomTom was geen probleem.

Als ik jouw was, zou ik die 300 unlocken en iGO of Amigo erop zetten (in de 300 zit genoeg ram geheugen)
Hier wat meer uitleg: http://navmanunlocked.forumwise.com/navmanunlocked-forum-44.html

Ted

Forumguru
Momenteel ben ik met Mio naar frankrijk gereden en ik kan je zeggen dat hij het best goed heeft gedaan. Niets mis me. Alleen de stem vind ik niet zo prettig en het weer mag ook wel beter, maar daar kan mIo niets aan doen.

Succes er mee!!

Bovenaan Onderaan