MioMap V2

Ik kan voor amper 300 euro aan een Mio168 komen met daarop MioMap V2 geïnstalleerd (Benelux en hoofdwegen Europa). Voor 27 andere landen wordt het kaartmateriaal meegeleverd op een DVD'tje.

Zijn hier mensen die één of ander toestel van Mio (168,268 of 269) icm Miomap V2 gebruiken en zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee aub ?

surfincrow

Nieuw lid
Ik zag bij de AH een PDA inclusief nav. software voor 199,- Ik weet niet welke software maar de PDA was van Medion. Zelf geen fan van dit spul maar niet duur..

Collega van me gebruikt de 269 met een v1 kaart en is er erg over te spreken. Als ik jou was, ook al is deze optie duurder, is om voor 450-500 euro de 269 versie te kopen omdat in deze versie ook een HDD zit en MP3 ondersteund. De 268 ondersteund oon MP3 maar daar heb je geen HDD in zitten en moet je met geheugenkaarten gaan rommelen dat uiteindelijk net zo duur wordt als meteen de 269 aanschaffen.

Wanneer je nu de 268 of de 269 koopt krijg je gratis v2 kaarten thuis gestuurd.

LazyLee

Nieuw lid
Ik heb afgelopen zaterdag de Mio 168 met alle kaarten gekocht en de eerste ervaringen zijn positief (ritje van Zoetermeer naar Groningen en nog wat korte ritjes)!

Gisteren bij de Mediamarkt gezien voor 325 euro, bij Dixons staat hij voor 350 euro.
Let wel op: de 168 staat ook vaak voor veel minder geld te koop (± 250-275 euro) ; dat is dan zonder navigatiesoftware (maar als je die al hebt of kunt krijgen...)
Meteen even op internet een extra TMC antenne bijbesteld voor 79 euro, dan heb je nog gratis TMC info ook! Dat werkt wel bij Alturion en Navigon (= Miomap) kaarten, maar niet bij TomTom; die willen daar geld voor zien met een jaarlijks abonnement.

Nu nog even de firma Brodit sponsoren voor een goede houder...

Voordeel van de 168 tov de 268/269 is dat je meteen ook een PDA hebt; dat zijn de andere twee niet, die navigeren alleen.

Tip: er zijn leuke Škoda thema's te vinden voor de Pocket PC... Heb een prachtig Octavia Combi thema gevonden (en natuurlijk in gebruik!)

Blacky

Forumguru
Ik zelf heb een mio 269 met v1.0. Heb de upgrade v2.0 bestelt.Het toestel werkt goed.Kom met regelmaat in Duitsland en Oostenrijk.Hij loopt wel erg snel leeg.± na 2.5 a 3uur weeropladen.Een nadeel is dat als je hem niet gebruikt hij leeg loopt en je hem elke keer weer moet progameren.

@Blacky, net even aan een collega gevraagd maar die heeft nergens last van. Misschien is er wel iets mis met die van jouw.

Bovenaan Onderaan