Mirrorlink in de Fabia 3

Antera

Donateur
Ben ook erg benieuwd de Polo die hier van de week was had er een maar deze jongen had een telefoon die niet ondersteund werd anders had ik ook even kunnen pieken. Maar vast en zeker zal dit hier zsm wel geschowt worden

Bakkertje

Forumguru
Mirrorlink zit standaard in het Executive Plus pakket van de Passat (niet in het Executive). In de prijslijst van VW staat over Mirrorlink het volgende:
Smartphone-integratie 'Mirrorlink'
- directe bediening van de volgende smartphone apps via het scherm van het
infotainmentsysteem:
- 'Think Blue. Trainer.' geeft u op speelse wijze inzicht in uw verbruik en helpt u
nóg zuiniger te rijden
- 'My Guide' laat u nieuwe interessante bestemmingen ontdekken
- 'Drive & Track' biedt u de mogelijkheid uw eigen roadtrip vast te leggen en te
delen
- 'Shared Audio' mixt muziek van u en uw medepassagier tot unieke afspeellijsten
let op: alleen compatibel met smartphones met Android- of Windows 8
besturingssysteem

Als Windows Phone gebruiker (die volgens de prijslijst ondersteund zou moeten worden) heb ik gekeken in de App store maar de genoemde apps niet kunnen vinden. Die optie heb ik dan ook maar lekker laten varen..

Ik heb het lekker laten gaan, het is er voor mij 1 in de category leuk als je het er bij krijgt, maar geen waarde als het geld kost.
Ow ja, bij VW kost het 144 euro ..
Ow ja 2, Windows Phone ondersteund geen rSAP, dus ik heb sowieso nog een leuke uitdaging..

Ridley

Forumguru
Er is wel iets mogelijk, maar de kosten hiervoor zijn 1299 euro, deze toverdoos moet gekoppeld worden aan de radio (Bolero volgens mij) waar Mirrorlink op zit. Dan heb je er weer een rns van gemaakt.

Mijn TomTom werkt nog steeds perfect en gratis Lifetime updates voor oost en west Europa ;)

Joske

Forumguru
Waarschijnlijk een Bolero en bluetooth ?? :pieker:
ja ik had even een euhm... zwak moment.. zullen we maar zeggen :D

(ik dacht dat het een appje was dat je dan kon koppelen aan een OBD-dongle met Bluetooth ofzo, maar dan van Skoda zelf, dus leek me kwalitatief wel interessant, vandaar ;) )

ertromp

Forumguru
ja ik had even een euhm... zwak moment.. zullen we maar zeggen :D

(ik dacht dat het een appje was dat je dan kon koppelen aan een OBD-dongle met Bluetooth ofzo, maar dan van Skoda zelf, dus leek me kwalitatief wel interessant, vandaar ;) )
De data die je uit de OBD poort uit leest gaat natuurlijk over de Canbus. Dus die data komt ook in de Bolero terecht.
Je gedachte zou wel een goede verkoop stunt zijn voor Skoda. Dus data voor die app alleen over de OBD poort, verkoop de klant een dongle voor een paar honderd euri en kassa :D.
Gelukkig maken ze het dus iets simpeler

Bovenaan Onderaan