Mirrorlink

kiezel

Lid
Hallo iedereen!

Heeft iemand Mirrorlink ondertussen al enigszins werkend gekregen?
Zoja, kunnen jullie wat informatie geven?

Mijn toestel is een Samsung Galaxy S6.

Groetjes

rogitaro

Actief lid
Ik heb een HTC M8 met Sygic Car Navigation, werkt heel goed.
De auto iets minder staat nu bij de dealer met een defecte/niet goed werkende waterpomp. Dit na +50000 km. Wordt onder garantie vervangen.

Alpha

Donateur
Nee, nooit meer werkend gekregen. Ik probeer het af en toe eens met nieuwe toestellen van "Android Collega's".

Ik geniet elke dag van de Pioneer :) . Dat werkt gewoon perfect!

En idd. Beetje jammer van dit extra topic. Had prima in de bestaande gekunt.

jadijkstra2000

Forumguru
Wat mijn ervaring is.. deed het eerst niet. Maar ik sluit mn telefoon aan, dan krijg je die MTK melding ofzo, die accepter ik. Dan ga ik naar (op de telefoon) Settings -> Meer verbindingsinstellingen -> MirrorLink, en dan schuifje verbinding met voertuig via USB aanzetten. Vervolgens ga ik naar SmartLink pagina van de auto, druk daar op instellingen en zie Samsung_Android_USB en die vink ik aan. En voila! het werkt. Dit eenmalig gedaan te hebben zorgt ervoor dat het de volgende keer wel goed gaat.
Je moet wel Android Auto geinstalleerd hebben. Dat is niet 'verkrijgbaar' in Nederland, die kun je hier : http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-1-6-2400-2719917-release-release/ downloaden en installeren op je telefoon. Dan werkt het! (tenminste, bij mij :) )

BadBert

Forumguru
ik heb het een paar keer geprobeerd, maar buiten google maps, zie ik geen toegevoegde waarde.... en google maps navigatie is niet echt mijn ding :tongue:

zou mooier zijn als tomtom het ondersteunde, sygic ondersteunt het wel.

Heb al contact gehad met tomtom, en er zijn nog geen plannen om ondersteuning voor android auto of mirror link toe te voegen :( :(

jadijkstra2000

Forumguru
Nee, dat klopt. Apple CarPlay vind ik persoonlijk iets leuker. Het wordt pas functioneel als je b.v. Flitsmeister erop krijgt.

Rajackar

Senior Member
Ik heb het op een Galaxy S6 werkend gekregen zonder al te veel moeite maar helaas is de app ondersteuning zeer beperkt. Google maps en Spotify doen het in ieder geval nie bij mij.

Rajackar

Senior Member
Mirrorlink is wat mij betreft vrij zinloos momenteel. Android Auto of carplay is een stuk nuttiger.

Bovenaan Onderaan