Misschien iets voor de snelheidsduivels onder ons

Dutch4x4

Senior Member
Okee dan.

Ik zie een stel ginnegappende Turken vier minuten achter een Ferrari aan rijden, but what's the point?

Wat een linksplakkers daar trouwens. Of doen ze daar aan 'keep your lane'?

Frankie

Actief lid
inderdaad vrij onnozel..

Wou dat er ondertitels waren, dan begreep ik hopelijk die grapjes waar ze blijkbaar de hele tijd zo om moet lachen. Als ik in die Ferrari zat had ik al een paar keer flink op de rem gestaan ipv steeds weg te komen. Wat n sukkels zeg....

Octaviarijder

Actief lid
Re: Misschien iets voor de snelheidsduivels onder

Die gasten halen het niveau van de gemiddelde Skodarijder weer flink naar beneden.

wie weet is het wel Jean-Pierre Van Rossem wel da ze aan het achtervolgen zijn is eigelijk wel lef hebben maar langs de andere kant weer verkeersagressie uitlokken natuurijk

___JC___

Forumguru

Je kan geen snelheden zien maar het ziet er allemaal nog vrij netjes uit moet ik zeggen.
Ik kan me nog een filmpje herinneren op de ring van Moskou. Een door MTM getunede Audi en een M5. Dat was echt een stukje asociaal rijden.
Enuh, linksplakken is inderdaad heel normaal daar als ik het zo zie. Dan valt het in Nederland best nog wel mee.
grin.gif

[video=youtube;964Ahck9YeE]http://www.youtube.com/watch?v=964Ahck9YeE"]http://www.youtube.com/watch?v=964Ahck9YeE[/video]
dit getuigt echtwel van asociaal da soort mensen moeten ze voor goed van de baan plukken persoonlijke meening

SkodaMan

Actief lid

Op zich vind ik het nog wel meevallen. Op dezelfde manier heb ik heel wat uren achter in taxies gezeten in Istanbul en die gasten daar kunnen wel goed rijden. Daarmee vergeleken rijden wij hier als mietjes. Het aantal ongelukken is beperkt maar de gevolgen zijn groter omdat het wagenpark slecht wordt onderhouden en de wegen op veel plekken beroerd zijn.

echt hé, dat er nog wat actie te was maar alleen wat peuten die niet rechts rijden en dan rechts voorbij gestoken worden.

Skombi

Actief lid

Ik heb al in heel wat steden (Europa-Azie) gereden maar Rome rond 16.00 uur sloeg alles.
Daar is Parijs in de spits saai bij.

Skody

Actief lid

Klopt, heb zelf ook in Istanbul en Ankara mogen meerijden en dan zie je gelijk hoe soepel (maar met het nodige getoeter) men door het verkeer op het scherpst van de snede rijdt. En iedereen vindt het ok. Als je hier al iets langer op de linker of middelste rijstrook blijft rijden zijn er altijd weer schoolmeestertjes die belerend het remmetje gaan intrappen of rechts van je komen rijden.. Nu wordt dat wel een beetje lastig met een 2.0 TDI
laugh.gif

Boet

Actief lid

Ik zat jaren geleden in een bus in het centrum van Cairo. Wat een stelletje gekken zijn dat daar zeg! Zal aardig te vergelijken zijn met Instanbul of Ankara. Heb daar menig voetganger zien rennen voor zijn leven.
grin.gif

higgy

Forumguru

Maar wel te lam om een nieuwe voorruit te kopen.

Bovenaan Onderaan