misschien stomme vraag

mr.j

Nieuw lid
na zo als de begin post zegt misschien stomme vraag

maar zit er verlichting in de asbak van een o2???

en heeft misschien iemand er nog 1 liggen de vorige eigenaar van mijn autoi heeft hem laten vallen en hij is stuk nu

en dan als we toch bezich zijn welke lampjes zitter in de instapverlichting in de spiegels is dat toevallig een t10 lampie
ga eens een rondje lampies vervangen maar dan weet ik alvast welke ik moet halen ;)

alvast dank

hemi24

Forumguru
Leuke vraag!

Hier het antwoord:
Als je een asbak hebt is deze verlicht; heb je een aflegvak, dan is deze niet verlicht. Vraag me niet waarom, maar dat schijnt logica van Skoda te zijn achter de optie "rokerspakket"... :mad:

Toegepast lampen zou in de handleiding moeten staan beschreven, maar volgens mij heb ik hier op het forum ook diverse draadjes voorbij zien komen over mensen die deze vervangen hebben door led-lampjes, dus even zoeken en je zou zo moeten kunnen achterhalen wat er af-fabriek in zit.

RayDelft

Forumguru
Als die verlichting er niet in zat, zou de vorige eigenaar hem ook niet hebben laten vallen, toch?

mr.j

Nieuw lid
aa dank voor je antwwoord

morgen ff zoeken naar het lampie want de als bak is persies de goede grote voor een iphone :crazy: dan slningert die niet door de hele auto

en voor die led vraag ga ik ff het forum afzoeken

en wat je zegt over dat rokers paket dat had ik in me vorige auto ook daar had ik weer 2 sigarettenaanstekers in zitten ook heel vaag

hemi24

Forumguru
om bij het lampje te komen, moet je volgens mij de hoes van de schakelpook verwijderen, om bij de twee schroeven te komen van de asbak(houder). lampje zit dan aan de linkerkant als ik me niet vergis...

mr.j

Nieuw lid
oke das wel ff iets te doen je kan niet van af de "bovenkant"er bij komen via de ac knoppen

Bovenaan Onderaan