Mistlamp als cornerlight Octavia 2006

delta

Actief lid
Wat ik nu toch zag..............
Een octavia 2 waarbij de mistlamp aanging toen de knipper werdt bediend en weer uitging toen hij de bocht om was.
Aan de koplampunit was te zien dat die nog van het rechte type waren dus pre facelift.
Is dit mogelijk om dit ook toe te passen op mijn octavia 10-2006 ???

MarcoO2

Forumguru
had je die bochtenverlichting nooit eerder gezien? Zit al jaren op vrijwel alle VAG-producten. Mijn pré-facelift O2 uit 2008 had het ook standaard, lijkt mij dat het bij jou ook moet kunnen.

delta

Actief lid
Nee dit was me nog nooit eerder opgevallen bij een pre facelift Octavia.
Voor degene die dit al geactiveerd hebben de vraag : voegd dit aanfloepen van je mistlamp wat toe??
En zo ja kan ik dit door iemand laten activeren??

VEEJAY

Forumguru
Volgens mij kan het niet, anders had ik het wel aangezet op mijn 2006 O2. Ik heb de Business Edition. Heeft denk ik niet met PFL te maken maar met bouwjaar. Ben trouwens niet 100% zeker maar 90%.

delta

Actief lid
Veejay,
Dacht ik ook hoor dat dit niet mogelijk was, daarom viel mij het ook zo op.
Ik had dit nog niet eerder bij precies hetzelfde model als wat ik rijd gezien.
Zal mij benieuwen of iemand dit weet of het wel/niet aangezet kan worden.

Antera

Donateur
Nu gaat je me aan het twijfelen brengen als ik me niet vergis heb ik het er op 1 eens aangezet.

MarcoO2

Forumguru
Volgens mij kan het niet, anders had ik het wel aangezet op mijn 2006 O2. Ik heb de Business Edition. Heeft denk ik niet met PFL te maken maar met bouwjaar. Ben trouwens niet 100% zeker maar 90%.

Ik denk dat je gelijk hebt, Veejay, aangezien het op mijn 2008-pre-facelift standaard al actief was.

Rolle

Senior Member
Op mijn PFL (September 2008) is het wel mogelijk. Was niet standaard aangezet (optie van 150€ geloof ik).

Maar werd tijdens de meeting in 2010 aangezet middels de VAG-COM door een medeforumlid.

Of het kan is afhankelijk van de versie van de aanwezige boordmodule.

Heb het ook al geprobeerd op mijn O2 uit 2006 en is niet mogelijk, zoals Hemi24 al zegt pas vanaf model 2008 kan je het aan zetten in de BCM.

MarcoO2

Forumguru
Tsja, uiteindelijk is natuurlijk álles mogelijk... maar in de standaard configuratie is het dus niet mogelijk om bij deze betreffende O2 cornerverlichting te activeren middels VAG-COM of iets dergelijks. Dat kan pas vanaf 2008-modellen.

delta

Actief lid
Heren,
Bedankt, na de laatste opmerking van MarijntjeTDI (ik heb ook xenon) ga ik hier niet verder achteraan.
Thanks v.d. info.

Bovenaan Onderaan