Mistlamp rechtsvoor komt aldoor naar buiten

Juan

Nieuw lid
Misschien dat het al een bekend probleem is maar kon het niet vinden op het form.

Het volgende probleem treed op dat de rechter mistlamp aldoor naar buiten komt ik duw hem dan weer terug naar x aantal kilometers is het weer naar buiten. Aan de linker kant heb ik geen problemen. Ik heb gekeken of er iets misschien was afgebroken maar zie niets in vergelijking met de linker lamp.

Komt dit iemand bekend voor en wat is er eventueel aan te doen?

Vast bedankt voor jullie reacties

Juan

Bijlagen

• IMG_20140712_104340.jpg
    IMG_20140712_104340.jpg
    736,6 KB · Weergaven: 39

ertromp

Forumguru
Klinkt toch alsof er iets kapot is wellicht in de behuizing in de spoiler zelf?
Ik herken dit echt niet en zelfs is het behoorlijk steken met een dunne card om zo'n lampunit eruit te halen. Dit is zeker niet goed zoals jouw overkomt.

Petrolhead

Forumguru
Heb dit regelmatig zowel links als rechts.
Lamp zal er niet uitvallen, groot probleem vind ik het niet omdat het een kleine moeite is om de lamp terug te drukken.
(Het hoort echter niet.)

Juan

Nieuw lid
Er zit een plastic veer vast aan de lamp daar valt niet veel aan te buigen. Ben bang als ik teveel doe het zal afbreken.

Monteurtje

Forumguru
De mistlamp zo stevig aandrukken dat je duidelijk klik hoort. Dan zit die plastic lip vergrendelt.
Als dat niet lukt. Het roostertje wat er naast zit eruit halen. Dit gaat bij de Octavia soms behoorlijk zwaar. Als je die eruit hebt dan kun je achter de mistlamp komen en kun die plastic lip met je hand achter het randje drukken waar die moet vergrendelen.

guitar_billy

Senior Member
Als ik dit zo zie zit het bij de Pre FaceLift toch wel wat beter gemonteerd.

Daar steek je een lip in een gat en aan de andere kant zit een schroef.

Bovenaan Onderaan