Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wie kan mij uitleggen hoe ik de mistlamp H8 van mijn O2 elegance op fatsoendelijke wijze kan vervangen.De koplampen is mij ook altijd gelukt maar bij de mistlampen weet ik niet hoe ik er moet komen
Helaas staat er niet in de koplamp vervangen wel maar de mistlamp niet, dus als iemand een pdf of zoiets heeft heel graag.Het boekje verwijst namelijk naar de dealer voor het vervangen van lampjes en ik heb geen zin om de dealer onnodig te spekken.
Octavia voor de facelift. Naast de mistlampen zit een plastic kapje. Deze strek je eruit. Daar achter zitten 2 torx schroeven. Dan is de mistlamp eruit. Fitting kwartslag draaien.
Octavia facelift. Plastic kapje aan de zijkant van de onderste grill eruit trekken. Dan met je hand achter de bumper en een lip van de mistlampunit indrukken en de mistlamp komt naar voren. Fitting zelfde verhaal. En stekker of fitting van dagrijverlichting eraf/uit halen.
Onderin de bumper zit een grill. En de zijkanten zijn 2 losse kapjes. Daarachter zit ook de bevestiging voor je sleepoog. Rood omcirkelt op plaatje.
Anders zoek je dat even op in je instructieboekje. (sleepoog). Dan staat daar ook wel hoe je het kapje eraf moet halen. Als je die eraf hebt kun je de mistlamp eruit halen.
Heb inmiddels de foto als erg handig gezien en het werkt.Alleen ik was in de buurt van mijn dealer in Halle (Skoda Dealer van het jaar 2010) en die heeft het op de zelfde manier vervangen als de foto en de tekening.Kapje weghalen schroefje los unit eruit en lampje vervangen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.