Mistlampen RS

DeJee

Lid
Hey allen,

Ik verblijf voor het moment in Thailand en koop hier altijd mijn ledjes, nu ben ik vergeten na te kijken welke lampjes er als mistlamp op de O3 RS zitten, oorspronkelijk zijn dit halogeen. Iemand die me kan zeggen welke H.. dit is? :)

Groetjes, J-Man

• Leuk
Waarderingen: CDK

innocenti

Forumguru
En H8 heeft dezelfde fitting als H11

H8 is alleen 35w
H11 is 50w

Dus H11 led zou ook kunnen als je H8 niet kan vinden

innocenti

Forumguru
Dus ben je eig gewoon beter om H11 te nemen, of niet?
Dat vind ik een lastige. Ik heb een gewone O3 met xenon koplampen en vind de mistlampen er alleen voor de mooi inzitten. Maar ze voegen niks toe qua functie. Die 15w zal niet veel verschil maken.

Belangrijk: kleur moet kloppen met xenon voor een betaalbare prijs. Als H11 goedkoper is zou ik dat doen. Ik heb H8 halogeen gemonteerd, 5000k voor €15.

Houd er rekening mee dat je voor LED een vcds aanpassing moet laten doen. En met 50w halogeen zorgt wel voor meer warmte. Geen idee wat de consequenties zijn.

Spinal

Forumguru
Belangrijk: kleur moet kloppen met xenon voor een betaalbare prijs. Als H11 goedkoper is zou ik dat doen. Ik heb H8 halogeen gemonteerd, 5000k voor €15.

Hoe ziet dat eruit?
Ik heb eens voor mijn stadslichten Philips white vision T10 lampjes gekocht... het glas was blauw maar wat kleur betreft scheelde het bijna niks met de originele lampjes. Het was nog steeds veel te geel tov mijn 5000K xenon

innocenti

Forumguru
Ik heb dezelfde slechte ervaring met T10 lampjes. Deze lijken simpelweg teweinig vermogen te hebben om qua kleur beinvloed te worden. H7 en H8 lampen echter wel. Ik zal morgen even kijken of ik een foto kan uploaden.

Bedenk wel. Lichtintensiteit bij halogeen lampen neemt af door de kleurcorrectie (lees het blauwe glas).

innocenti

Forumguru
0001_zpsfji4dbmi.jpg
[/URL][/IMG]

innocenti

Forumguru
Ik heb T10 ledlampjes geplaatste, Canbus type. Helaas heeft een link plaatsen geen zin, ze zijn niet meer te koop.

Ik had 6 verschillende gekocht. Er zit veel kleurverschil in en niet alle zijn foutmelding vrij.

Bovenaan Onderaan