Als het goed is, is er een trekhaak stekker kabelboom gebruikt voor skoda's. Dit houd in dat de trekhaak kabelboom geplaatst is in/aan de kalbelboom van de auto (witte of grijze platte multistekker) en dat de trekhaak kabelboom is door gelust naar de connector op het armatuur van de achterlichten via een zelfde soort multi connector. Dit is zowel links als rechts, waarbij aan de linkerkant de meeste verbindingen zitten, inclusief de mistlamp (recht wordt alleen de richtingaanwijzer en de verlichting door gelust).
Eenvoudig de door geluste trekhaak kabelboom connectors los maken van de armaturen en de auto kabelboom connectors weer direct aansluiten op de armaturen, dan haal je de overbodige kabels uit het electrisch circuit.
De kabelbomen en connectors zijn zowel links als rechts gewoon via de inspectie luikjes te vinden.
Het lijkt me zo wie zo niet handig om kabels onder het reserve wiel te hebben liggen die nog onderspanning staan en nergens meer toe dienen, zeker omdat het onder het reserve wiel nog wel eens vochtig is door condens etc.
Zo wie zo is het verstandig om ook even te kijken naar de zekering, deze zit(denk ik) op positie 37 in de zekerhouder achter het afdekklepje bij de bestuurderdeur/dashboard
Veel succes