Hi allemaal,
Na 4 jaar Audi A3 Sportback als lease-auto te hebben gereden, nu puur vanuit praktische (ruimtelijke) overwegingen (en alle goede reviews) overgestapt op een Skoda Superb Combi.
- 1.4 benzine
- Ambition business line
- Bruin metalic
- 18" Luxon velgen
- Sunset
- Zonder type- en motoraanduiding
- Uitlaatsierstuk
- Demontabele trekhaak
Eerste ervaring: heerlijk reisauto, ongelooflijk wat een ruimte, en zeer nette afwerking!
En Bruin metallic incl de zilveren daklijsten/dakrails/velgen/uitlaat heeft een zeer sjieke uitstraling.
Ben dus tevreden met mn keuze.
Echter, nu heb ik er 3 weken in gereden en inmiddels 3000 km er op zitten (ihcl retourtje Alpen).
Mijn verbruik zakt niet onder de 9liter/100km oftewel 1:11.
Is dit normaal verbruik? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik sta nu elke 3 dagen bij de pomp.
Ik ben geen "nieuwe rijder", maar rijdt ook niet vol gas, en laat de motor altijd netjes opwarmen.
Groeten Remko
Na 4 jaar Audi A3 Sportback als lease-auto te hebben gereden, nu puur vanuit praktische (ruimtelijke) overwegingen (en alle goede reviews) overgestapt op een Skoda Superb Combi.
- 1.4 benzine
- Ambition business line
- Bruin metalic
- 18" Luxon velgen
- Sunset
- Zonder type- en motoraanduiding
- Uitlaatsierstuk
- Demontabele trekhaak
Eerste ervaring: heerlijk reisauto, ongelooflijk wat een ruimte, en zeer nette afwerking!
En Bruin metallic incl de zilveren daklijsten/dakrails/velgen/uitlaat heeft een zeer sjieke uitstraling.
Ben dus tevreden met mn keuze.
Echter, nu heb ik er 3 weken in gereden en inmiddels 3000 km er op zitten (ihcl retourtje Alpen).
Mijn verbruik zakt niet onder de 9liter/100km oftewel 1:11.
Is dit normaal verbruik? Wat zijn jullie ervaringen?
Ik sta nu elke 3 dagen bij de pomp.
Ik ben geen "nieuwe rijder", maar rijdt ook niet vol gas, en laat de motor altijd netjes opwarmen.
Groeten Remko