M'n Fabia is besteld!

EmTee

Lid
M\'n Fabia is besteld!

Na wat aarzelingen / wijzigingen is hij op 21 feb. dan toch besteld, mijn nieuwe Fabia.
Dit gaat hem worden: een Fabia Combi Elegance 1.4 74 KW LPG, Black Magic, SunSet, Parking Distance Control, VDO MS 4300 navigatie, 2 extra speakers en tweeters, middenarmsteun en aluminium instaplijsten.

Al met al best compleet lijkt mij zo. Nou wordt het wachten geblazen dan en behelpen in m'n Laguna GT op LPG /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

Reizende

Actief lid
Re: M\'n Fabia is besteld!

Gefeliciteerd met je keuze! Maar ehm.. behelpen in een Laguna??? /forum/images/graemlins/ahum.gif

Bob

Lid

gefeli met je nieuwe auto !
Deze had ik ook bijna besteld, maar ben toch voor de octavia gegaan.

En een laguna/LPG lijkt mij ook behelpen ... alles wat frans & LPG is, is eigenlijk behelpen!

Bob

EmTee

Lid

Ja Bob je hebt gelijk, vanaf het begin ellende gehad met de koude start en gelukkig nu een collega gevonden die er nog een paar jaar in wil rijden.
Wat voor mij ook een reden is is het verschil in catalogus waarde, wat denk je van de bijtelling! Tijdens m'n proefrit kon ik die € 60,- netto per maand meer voor de Laguna echt niet merken hoor, de Fabia rijdt heerlijk, veel fijnere stoelen ook.

Bob

Lid

de zoveelste frans-duitse overstapper ... goede keuze hoor!

Zojuist hier een collega met een C3 op gas omgepraat naar een Fabia Combi 1.4tdi die nog op de zaak staat, hij is de C3 ook helemaal zat!

Bob

rickske

Actief lid

Zeer goede keuze gemaakt met de skoda,daar ga je zeker geen spijt van krijgen.

Hallo,
Net als jij zitten we met smart op onze bestelde fabia te wachten.Hij is besteld op 6 februarie,levertijd 8 weken volgens de dealer.Dus afwachten maar. /forum/images/graemlins/koffie.gifZelf hebben we gekozen voor de Fabia Equipe plus combi 1.9 TDI omdat we graag een zuinige diesel wilden.Nu rijden we nog in een mercedes c 180 van 12 jaar oud.Een puike auto,rijdt geweldig,maar slurpt benzine da's niet leuk meer.Kunnen we samen aftellen!!Laat het maar horen als er nieuws is!!! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Roger

Ik heb mijn nieuwe Fabia combi op 15 februari besteld. Volgens de dealer wordt hij in week 12 gemaakt en in week 14/15 geleverd.

Dus nog even wachten. Ik heb het nieuwe actiemodel, de Spirit+, besteld met de 74kw motor. Na wat twijfelen heb ik voor de kleur Storm Blue gekozen (na twee zilveren Fabia's toch een keer iets anders)

Ik tel mee af.

Alfred

onze Fabia wordt stone grey.Er stond er een in die kleur in de showroom.Vonden we wel apart,al naar gelang het licht erop valt is hij heel licht blauw metalic.Spannend,ben benieuwd of de leverbeloftes van dealers uitkomen.

Voel me al niet meer zo alleen met wachten!

Spirit+ is het nieuwe actiemodel van de Fabia. De Spirit+ heeft o.a. airco, mistlampen, zij-airbags, klein leerpakket met speciale pookknop, in hoogte verstelbare voorstoelen, radiovoorbereiding met 8 speakers en een MaxiDOT display.

Toch allemaal leuke extraatjes voor maar ongeveer € 600 meer als een Ambiente uitvoering.

brinkie

Nieuw lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Spirit+ is het nieuwe actiemodel van de Fabia. De Spirit+ heeft o.a. airco, mistlampen, zij-airbags, klein leerpakket met speciale pookknop, in hoogte verstelbare voorstoelen, radiovoorbereiding met 8 speakers en een MaxiDOT display.

Toch allemaal leuke extraatjes voor maar ongeveer € 600 meer als een Ambiente uitvoering.

[/ QUOTE ]

Erg mooi, vooral dat MaxiDOT display, maar wederom niet mijn ideale Fabia.

Voor mij ideaal: MaxiDOT display, Dynamic pakket (sportstoelen), autoradio met mp3 speler, getinte achterruiten (privacy glass) en een roetfilter, zodat ik straks nog in de binnenstad van mijn woonplaats (Nijmegen) kan parkeren. Hoewel ik ook wel LPG kan kiezen, misschien moet ik dat dan maar doen.

Hoe zitten de Spirit stoelen in verhouding tot de Equipe stoelen? En kun je op dat MaxiDOT display ook een andere autoradio aansluiten dan alleen dat Symphony geval? Ik wil namelijk een mp3 speler.

Bovenaan Onderaan