mobridge 2011 versus blackberry bold

ewannink

Nieuw lid
Sinds kort in bezit van een superb combi met amundsen+ en achteraf in gebouwde mobridge. Bellen en telefoonboek gaat perfect echter de synchronisatie van de opties beantwoorde, gekozen nummers en gemiste oproepen verloopt niet goed.

Ik krijg in alle drie deze schermen een reeks van wel 20 nummers te zien. In alle drie overigens dezelfde nummers.

Dealer weet op dit moment geen raad. Software is up to date in zowel auto als BB (sept 2011).

Iemand een suggestie?

Nee geen suggestie, wel een vergelijkbare vraag:

Sinds eind juli nieuwe Octavia combi met Amundsen+ en m0bridge i.c.m. een Nokia E72.
Allereerste keer leek er volledige synchronisatie, daarna wisselend wel gegevens te zien in Maxidot en Amundsen+, soms alleen in Maxidot en soms in geen van beiden.
Bellen via nummer intoetsen via Amundsen+ kon wel, evenals gebeld worden. Nokia heeft de nieuwste firmware en werkte voorheen perfect icm een Parrot carkit.
Software versies m0bridge (Firmware 01.00.09 / Bluetooth 3.21)

Ik denk dat we met z'n allen snel die mObridge moeten vergeten. Mijn situatie: Samsung Galaxy S en een nokia E61. Software op de mObridge geupdate naar laatste versie (1.01.01). Beide telefoons geven problemen nadat een keer na het pairen de sleutel uit het contatc slot is geweest: adresboek slaat vast en als je dan met de "hand" wilt gaan bellen dan hoor je een paar piepjes, lang niets en dan flikkert die mObdrigde je er gewoon uit. Verwacht van mObridge (Deynos) weining support want die reageren gewoon niet op moeilijke vragen. Op de vraag voordat ik mijn auto bestelde of de mObridge werkt met de Samsung Galaxy kreeg ik binnen een uur een mail terug met een volmondig ja. Nu het niet werkt blijft het stil.....
Ik ga met de dealer (auto is een week oud) maar eens in conclaaf voor een ander systeem (Fiscon of Premium BT)

Ook ik heb een mObridge en heb hier problemen mee. Bellen en gebeld worden is geen probleem maar het laden van het telefoonboek of lijst met gebelde nummers, etc doet het vaker niet dan wel. Ook al een keer gehad dat het telefoonboek alleen geladen werd vanaf de letter M. Ik gebruik zelf een Nokia E52 en een iPhone 4.

Skoda dealer heeft bij mij contact gezocht met Deynos. Op dit moment gaan ze de allernieuwste software installeren (1.1.2 en bluetooth 3.23.01 (BETA)).
Vooral bij de bluetooth update schijnt een hoop problemen opgelost zijn icm smartphones.
Ze wilden er wel gelijk bij melden dat ze niet konden garanderen dat het werkt met mijn Samsung Galaxy want er waren veel problemen met de Samsun Galaxy Bluetooth??????? Welke problemen? In mijn oude auto 1 jaar lang rondgereden met een BT setje van Seecode (vossers) en noooooooit een probleem gehad.
Ik ben benieuwd!!!! Ik hou jullie op de hoogte

Na de laatste update lijkt er verbetering in te zitten. Het adresboek echter blijft een probleem, maar heb het vermoeden dat het aan de amundsen+ ligt want op de maxi-dot kan ik het adresboek prima bedienen.
We zijn er bijna

Nog een aanvulling nav mijn problemen met de m0bridge / Amundsen+ en de Nokia E72.
Sinds ik de allernieuwste firmware versie op de Nokia geladen heb, werkt eea nu al een week zonder problemen ......
Alles op zowel Maxidot als Amundsen beschikbaar binnen een minuutje na het starten!
Alleen jammer dat de nieuwste sms-jes niet gesynchroniseerd worden onder het rijden.

Bovenaan Onderaan