MichielOctavia
Actief lid
Ik heb bij het bestellen van mijn O2 EBL geen af-fabriek Bluetooth optie genomen, en wel om de volgende redenen:
- volgens mij zit dat ingebouwd in de Columbus en als diengestolen wordt ben ik ook mijn 500 euro voor de BT kwijt.
- ik hoor verhalen over compatibiliteitsprobleem met sommige telefoons
- ik hoor veel positieve verhalen over de mobridge
Nu heb ik de volgende vragen:
- is de mobridge inderdaad zo goed?
- mijn O2 EBL heeft telefoonvoorbereiding (kabels en antenne), krijg ik dan nog steeds het mobridge microfoontje op mijn dashboard of kan ik gebruik maken van de wellicht al aanwezige micrcofoon van de auto.
- ik neem aan dat de mobridge een dealer optie is. Als ik die nu nog meebestel, wordt deze dan inderdaad door de dealer ingebouwd en heeft dat geen gevolgen voor de levertijd van de fabriek?
- volgens mij zit dat ingebouwd in de Columbus en als diengestolen wordt ben ik ook mijn 500 euro voor de BT kwijt.
- ik hoor verhalen over compatibiliteitsprobleem met sommige telefoons
- ik hoor veel positieve verhalen over de mobridge
Nu heb ik de volgende vragen:
- is de mobridge inderdaad zo goed?
- mijn O2 EBL heeft telefoonvoorbereiding (kabels en antenne), krijg ik dan nog steeds het mobridge microfoontje op mijn dashboard of kan ik gebruik maken van de wellicht al aanwezige micrcofoon van de auto.
- ik neem aan dat de mobridge een dealer optie is. Als ik die nu nog meebestel, wordt deze dan inderdaad door de dealer ingebouwd en heeft dat geen gevolgen voor de levertijd van de fabriek?