seagull
Lid
Achteraf is de mObridge bluetooth carkit ingebouwd. Op zich werkt het prima samen met de iPhone. Vandaag echter voor mij iets nieuws op een lange rit uitgetest. De iPhone 4 is voorzien van TomTom-navigatie, dus zou ik verwachten, dat de navigatie=aanwijzingen gewoon via de speakers te horen zou zijn. Niets is minder waar. Ik moest kiezen voor BT-audio (dus ook de muziek activeren op de iPhone), daarna kreeg ik de muziek en of navigatie-aanwijzingen via de speakers. Zet ik de radio gewoon op de radiozenders dan komt er geen geluid van de iPhone oftewel geen navigatie-aanwijzingen meer door. Ongetwijfeld zijn er meerdere skoda-rijders, die met een losse navigatie werken en misschien zelfs wel met dezelfde samenstelling. Dus graag jullie reacties?
Tussen haakjes de handleiding van de mObridge zegt hier verder niets over.
Voor alle duidelijkheid ik heb deze vorm van navigatie ook geprobeerd met de MDI-aansluiting en daar doet zich hetzelfde verschijnsel voor.
Ik zou het logisch vinden, dat als je zo'n samenstelling hebt je de navigatie-aanwijzingen ook gewoon via een onderbreking van de radiozender zou kunnen horen. Met een mObridge en MDI (heel wat centjes samen) heb ik nu dus nog niet alles naar wens.
Gezien mijn ervaringen met de MDI-inbouw (voor de eerste keer, dat de dealer dat achteraf moest inbouwen) zou mogelijk met de programmering van de mObridge ook nog iets fout kunnen zijn.
Tussen haakjes de handleiding van de mObridge zegt hier verder niets over.
Voor alle duidelijkheid ik heb deze vorm van navigatie ook geprobeerd met de MDI-aansluiting en daar doet zich hetzelfde verschijnsel voor.
Ik zou het logisch vinden, dat als je zo'n samenstelling hebt je de navigatie-aanwijzingen ook gewoon via een onderbreking van de radiozender zou kunnen horen. Met een mObridge en MDI (heel wat centjes samen) heb ik nu dus nog niet alles naar wens.
Gezien mijn ervaringen met de MDI-inbouw (voor de eerste keer, dat de dealer dat achteraf moest inbouwen) zou mogelijk met de programmering van de mObridge ook nog iets fout kunnen zijn.