Mocro Maffia 3 de serie zoekt witte Skoda Octavia

Juliavloon

Nieuw lid
Dag allemaal,

Hier geen Skoda eigenaar maar iemand die op zoek is naar een Witte Skoda Octavia voor opnames van de serie Mocro Maffia 3. We willen graag een Douane auto gebruiken in een scene, maar de Douane wil geen auto aan ons uitlenen.

Dus zijn we hard op zoek naar een WITTE Skoda Octavia. Zoals hieronder op de foto staat. We gaan de auto NIET bestickeren. We doen dit door middel van een magnetische plaat, waardoor de auto zeker geen schade zal krijgen. Dit doen we ook maar één zijde van de auto. De andere kant komt niet in beeld. Verder hoeft de auto ook niet te rijden, hij staat stil bij een check point van de Douane in de haven.

De opnames vinden plaats op zondag 23 augustus in Amsterdam Westpoort. Er is een vergoeding beschikbaar. Dit in overleg met de eigenaar.

Bij interesse of vragen kan je mij mailen op bellen.

Julia van Loon
Fiction Valley BV
06 1986 3805
julia@fictionvalley.nl

11062.JPG

Captain Hook

Forumguru
@Juliavloon De meest logische actie lijkt me om contact op te nemen met de importeur; Pon in Leusden dus.

Die hebben wellicht een overzicht of er ergens nog zo'n specifieke auto beschikbaar is...

eriktv

Forumguru
Ik kan zo niemand bedenken die er één heeft en ook bij Mijn Auto vind ik zo snel niks. Plan B misschien: via Snappcar of anders één opzoeken die te koop staat en een dealtje sluiten met de verkoper. Succes!

Henrik

Forumguru
Wel leuk om te zien dat dit forum hiervoor wordt ingezet! :thumbsup:

ik zou zo 1-2-3 ook niemand weten met een witte O2. Goede alternatieve zoekopties zijn hierboven al gegeven.

brepus13

Forumguru
Maar in 2017 reden er ook nog normale O3’s rond bij de douane.... voertuigen gaan daar ook meerdere jaren me immers.

Bovenaan Onderaan