Mode knopje octavia/dsg upgrade

kartal0313

Nieuw lid
Goedenavond iedereen,
Sinds kort eigenaar van een skoda octavia 1,4 tsi dsg7 motorcode CHPA

İk heb een vraag over de mode knopje als ik die indruk gaat het lampje van de knop aan en na 2 seconden weer uit aleen er komt niks op het scherm iemand hier ervaring mee.

en zijn er mensen met een dsg upgrade, zou graag de ervaringen van julie willen weten , volgens de dsg dokter word dit sterk aangeraden ivm met het besparen van de koppeling en het te vroeg opschakelen.

alvast bedankt

Bijlagen

• 6CF99745-DB9A-4C2F-8774-E780352FF544.jpeg
    6CF99745-DB9A-4C2F-8774-E780352FF544.jpeg
    18,5 KB · Weergaven: 48

hemi24

Forumguru
Heb het idee dat de vorige eigenaar iets naderhand heeft willen toevoegen en daarbij een knoppencluster heeft geplaatst waar ook een drive mode schakelaar in zat…

Wat gebeurt er als je twee of drie keer kort achter elkaar het knopje indrukt?

Rosinfield

† In Memoriam
Goedenavond iedereen
en zijn er mensen met een dsg upgrade, zou graag de ervaringen van julie willen weten , volgens de dsg dokter word dit sterk aangeraden ivm met het besparen van de koppeling en het te vroeg opschakelen.

alvast bedankt
Ik heb het nu bij de vierde auto laten doen tot volle tevredenheid. Rijdt veel beter wanneer er iets minder snel wordt opgeschakeld. Sommigen zetten hem in de S stand, maar dan wordt naar mijn gevoel weer te lang doorgetrokken

kartal0313

Nieuw lid
bedankt voor de informatie heren

Heb het idee dat de vorige eigenaar iets naderhand heeft willen toevoegen en daarbij een knoppencluster heeft geplaatst waar ook een drive mode schakelaar in zat…

Wat gebeurt er als je twee of drie keer kort achter elkaar het knopje indrukt?
gebeurt ook niks helaas

ik heb zowel de motor (1.0) als de DSG laten doen. rijd een stuk beter. echt een aanrader. laat het wel bij een van de bekendere partijen doen.

Ralphdobben

Nieuw lid
Dsg en motor stage 1 ben ik ook van plan te gaan doen met de 1.4 Tsi.

Ben erg benieuwd of bij jullie dit probleem ook ondervinden.
Wanneer ik de auto start en de dsg in D of R zet. Duurt het lang voordat de auto begint te rollen

Bovenaan Onderaan