Model? 2dehands

dendek

Lid
Ik heb een 2dehands fabia combi uit 2009 gekocht maar weet niet wat voor type het is. Ik heb elektrische ramen voor niet achter 1.4 16v hoe weet ik wat voor type het is?

Hetzer

Forumguru
kun je geen foto posten??
Is het een Fabia-2 ???, heb je wel een airco ??, dan zal het wel een Ambiente of Ambiton zijn

Hetzer

Forumguru
wat voor motor 1.4 tdi?? en 14 inch lichtmetalen velgen?? dan kan het een Greenline-1 zijn.

erik2907

Actief lid
@dendek

Gewoon bij een Skoda dealer langsrijden. Deze kan o.a. aan de hand van het chassisnummer alles over je auto vertellen en achterhalen.....................................

Hetzer

Forumguru
Nee begrijp ik :) , maar omdat de topic starter de vraag stelde of het geen gl was, legde ik de link naar de 1.4 tdi.

turboturbo

Forumguru
RDW laat het je type niet zien, hoor. Dacht ik toch niet tenminste...
Ik denk dat TS de meeste kans maakt met kenteken invoeren op de site van AutoWeek of kijken op de site van Caebase...?

Canon-Eye

Forumguru
RDW laat het je type niet zien, hoor.

Dat niet, maar wel een aantal bijzonderheden waar een kenner wellicht iets uit af kan leiden:
  • brandstof, aantal cilinders, cilinderinhoud, vermogen in kW;
  • verbruik stad/buitenweg/gecombineerd volgens normtest bepaald, milieuclassificatie, uitstoot deeltjes, zuinigheidslabel, CO[SUB]2[/SUB]-uitstoot gecombineerd.

dendek

Lid
Nee deur grepen en spiegels zijn in kleur en er zit een hand bediende airco in
imagejpeg

Maarten

Forumguru
Wat is het dat je tegenhoud om langs de dealer te rijden?
Dan heb je toch een duidelijk antwoord.

Kensel

Forumguru
Bij autoweek krijg je nog een "drop-down" menu, waar je meer keuzes hebt..
Als je bij een verzekeraar online je premie berekend, op basis van je kenteken, zie 9 van de 10 keer de juiste uitvoering..

Maar zoals al gezegd, de beste optie is de dealer..

dendek

Lid
Ben op zoek naar de sticker gegaan en zoals ik het kan zien is het een AMB ambiant of ambition denk ik

Ridley

Forumguru
Die kans is vrij groot, de ambiente (want zo heet de pre-facelift versie) is het meest verkochte model.

Bovenaan Onderaan