Mogelijk terug naar octavia is dit een bekende.....

brepus13

Forumguru
Mooie complete auto! Prijs lijkt voor een diesel idd wat aan de hoge kant maar goed, alles is relatief :-)

delta

Actief lid
Forummers,
Bedankt voor de reacties, qwa prijs zullen we eens kijken waar we op uitkomen. Ik houd jullie op de hoogte!!

45069

Senior Member
Nette auto, mooi compleet, prijs is idd wat aan de hoge kant. Km-stand is netjes voor die leeftijd.

Okki

Donateur
Gedurfde combi met dat leer, daarbij vind ik de eerst genoemde dan wel een wat sjiekere uitstraling hebben

hemi24

Forumguru
Als je dat voordeel vervolgens aan BPM weer kwijt bent schiet je er weinig mee op...
Om dan later bij inruil nog een keer minder terug te krijgen omdat het een importwagen is...

Als je een auto wilt importeren moet er echt wel wat meer voordeel aan zitten dan die 2,5 tot 3k!

VAG-man

Forumguru
Klopt dit bedrag ben je ongeveer kwijt aan BPM.
Eerlijk gezegd dacht ik dat het minder zou zijn.
Je hebt echter wel véél meer keuze en de Duitse auto's zijn vaak wat rijker uitgevoerd.

brepus13

Forumguru
Je voordeel met import zit hem vaak in meer opties en minder km voor eenzelfde prijs of iets goedkoper.

Ik heb wel eens import gehad en bij inruil maakte dit niks uit. Net zoals zelf onderhoud doen ook geen verschil maakte bij mij toen ik netjes een mapje met facturen van onderdelen liet zien.

VAG-man

Forumguru
Jammer.
Je kunt toch wel in je eentje een proefrit maken?

Ik zag dat je voor dat geld ook een Superb kunt kopen van bouwjaar 2016. Meerdere zelfs. Goed idee of te groot?

EdK

Forumguru
tsja heren het is geen eerste levens behoefte !!

Maar je kunt wel gewoon oliebollen kopen hoor !!
Dat is wel een eerste levens behoefte naar het schijnt....:koffie:

Bovenaan Onderaan