Mogelijkheden instellingen Fabia Combi Elegance

Status
Niet open voor verdere reacties.

mase

Nieuw lid
Kent iemand de mogelijkheden m.b.t. de te programmeren basisinstellingen. Bijvoorbeeld het automatisch inschakelen van de centrale vergrendeling of het continue branden van de verlichting. Misschien zelf het inschakelen van de verlichting bij het openen van de auto via de afstandsbediening?

DJNeO

Actief lid
Het lijkt me dat ze er wel zullen zijn, weet alleen niet welke, en als t daadwerkelijk wel kan, voor zover ik had begrepen van de seat dealer (met skoda onderhoudsservice (heel belangrijk!!)) is dat de fabia wel gebruikt maakt van de zogenaamde CANbus technologie...

Ikzelf nou bijvoorbeeld heel graag mijn lampen altijd aan willen hebben zonder ervoor iets te doen, en de anti HI-jack vind ik zelf ook erg prettig /forum/images/graemlins/smile.gif

mase

Nieuw lid
Ik ga vandaag nog even het rijbewijs bij de dealer afgeven voor de tenaamstelling. Laat daarna nog wel even weten wat de mogelijkheden zijn!

mase

Nieuw lid
Volgens de dealer is de centrale deur vergrendeling zo in te stellen dat deze bij het wegrijden automatisch inschakelt. Ook kan eventueel bij het verwijderen van de sleutel de cv. weer uitschakelen. Automatische uitschakeling van de verlichting is alleen middels een speciaal relais mogelijk. Verder kan de sleutel zo worden geprogrammeerd dat bij 1 keer drukken allen de bestuurderszijde opent en bij 2 keer drukken alle protieren.

DJNeO

Actief lid
kijk! dat zijn de betere berichten /forum/images/graemlins/smile.gif
Anti HI-jack... here i come /forum/images/graemlins/smile.gif
Je weet toevallig niet de prijs van dit speciale relais?
daar heb ik namelijk wel grote intresse in, mits het betaalbaar is /forum/images/graemlins/smile.gif

DJNeO

Actief lid
Heb contact gehad met de dealer in de meern...

Hi-Jack is bij hun gratis omdat in de computer te laten programmeren...

Inbouw van Relais kost incl BTW 99 euries... /forum/images/graemlins/smile.gif

Maarten

Forumguru
Re: mogelijkheden instellingen Fabia Combi Eleganc

Als je gaat rijden, gaat de auto bij een snelheid van ongeveer 5 km/u automatisch op slot waardoor je voor de verkeerslichten niet van je auto bestolen kan worden doordat een of andere knakker je portier opentrekt....

Fabia

† In Memoriam

Maar hoe zit het dan bij een ongeval? Dan zitten de portieren op slot. En kunnen de hulpverleners niet bij je.

mase

Nieuw lid
Zodra je wegrijdt zal de centr. vergrendeling worden geactiveerd.

Anti HI-jack......omdat je hierdoor dus niet door een minder stabiel persoon "met afwijkend gedrag" kunt worden verrast terwijl je voor de verkeerslichten staat weg te dromen! /forum/images/graemlins/cool.gif

Mark

Banned

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Maar hoe zit het dan bij een ongeval? Dan zitten de portieren op slot. En kunnen de hulpverleners niet bij je.

[/ QUOTE ]

Bij een ongeval (als de airbags opengaan) worden automatisch de deuren ontgrendeld, tevens worden ook de alarmlichten in werking gesteld.

Fabia

† In Memoriam

Goed om te weten, wist wel dat de alarmlichten automatisch in werking gesteld worden maar niet dat de deuren ontgrendeld werden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan