Momentsleutel bij de Aldi

van_der_P

Senior Member
Een paar jaar geleden heb ik daar al in geinvesteerd. Zijn naar mijn oordeel goede sleutels, en ik heb er al veel plezier van gehad.

Ronnie

Forumguru
Een paar jaar geleden heb ik daar al in geinvesteerd. Zijn naar mijn oordeel goede sleutels, en ik heb er al veel plezier van gehad.
Nadat mijn dure Motometer momentsleutel "weggeleend" is, vorige maand bij Lidl (D) er eentje(dezelfde)gehaald....
Geen klachten, werkt naar behoren en is nog redelijk nauwkeurig ook nog!

E

Ex-lid 2926

Ik heb deze winter bij de Lidl ook dezelfde momentsleutel gekocht. Twee weken geleden voor het eerst gebruikt bij de montage van mijn LM velgen met zomerbanden. En de winterwielen op zolder opgeslagen op een supergoedkoop velgenboompje van de Action.

D

Deleted member 1943

IK heb hem ook gebruikt, prima stukje gereedschap!

van_der_P

Senior Member
Voor ons als hobby sleutellaars is die sleutel meer dan goed.
Het maakt volgens mij nou ook weer niet uit of je wielen met 119 NM of 121 NM aantrekt.

darkprojectx

Forumguru
thanx mannen!

ik heb er vanmorgen gelijk 2 gehaald, ook 1 voor een vriend :grin:
ziet er allemaal lekker robuust en goed uit, niets mis met deze setjes!

wanderer

Senior Member
als iedereen nu eens in z'n profiel aangeeft waar hij/zij woont cq landstreek dan weten we ook waar ze uitverkocht zijn...bah dat geheimzinnige gedoe om niks te vermelden....

EdK

Forumguru
ja want zeeuws vlaanderen is ook een stad of dorp

wel purmerend wagenweg lagen er nog meer dan genoeg !

Captain Hook

Forumguru
Ik was gisterenochtend bij de lokale Aldi (Lelystad-Haven) en die had er nog genoeg liggen. Maar een andere vestiging (in het centrum) zag ik ze 's-middags al niet meer...
Moet zeggen, die sleutel voelt en oogt best wel stevig en massief aan. Keurig geolied, netjes verpakt.

Captain Hook

Forumguru
Vanmiddag eens alle bouten nagedraaid van mijn Roomster. De momentsleutel ingesteld op 120Nm. En de voorwielen zaten blijkbaar al goed vast, maar beide achterwielen kon ik nog een slagje maken...

clapton

Senior Member
Vanmiddag een opgehaald bij filiaal 's-Gravelandscheweg - Schiedam, er waren er nog een stuk of tien aanwezig.
Is inderdaad een robuust stukje gereedschap en kon hem voor deze prijs niet laten liggen.

Gerke

Forumguru
Hij ligt in Ede ook nog steeds bij de Lidl, volgens mij is dat tegenwoordig standaard assortiment

Bovenaan Onderaan