Rob Weijman
Nieuw lid
Hallo Leden,
Oktober heb ik mijn nieuwe Rooster sport ontvangen, mooie auto maar met beroerd gemonteerde trekhaak. de dealer heeft deze gemonteerd, een erg groot rechthoekig gat uitzaagd. Kon niet anders zeiden ze. Nadat ik gezien had dat het wel degelijk anders kon terug naar de dealer, zij hebben het beoordeeld en me meegedeeld dat ze volgens een mal gewerkt hadden en er verder niets meer mee deden.
Vervolgens naar Pon mobiel een klacht gestuurd waarop zij niet reageerden. 4 weken later een mail naar Pon, hier kreeg ik een reaktie op. Zij hadden de klacht ontvangen en in behandeling, excuses voor het niet reageren en ik zou binnen een paar dagen reaktie krijgen. 2 weken later nog geen reaktie dus maar weer een mail (nu een week terug) hierop geen reaktie ontvangen van Pon.
Ik rijd inmiddels een jaar of zeven skoda, 2 fabia combi's nieuw gekocht en nu de Rooster. Ik nu behoorlijk pissig, als ze niets aan mijn trekhaak willen doen ben ik daar niet blij mee maar laten ze minstens zo fatsoenlijk zijn te reageren, op deze manier raken ze de skoda rijder kwijt.
Heeft een van jullie een gelijke ervaring? (slechte montage trekhaak, slechte klantenservice Pon Mobiel)
Ik hoor het graag,
Rob
Oktober heb ik mijn nieuwe Rooster sport ontvangen, mooie auto maar met beroerd gemonteerde trekhaak. de dealer heeft deze gemonteerd, een erg groot rechthoekig gat uitzaagd. Kon niet anders zeiden ze. Nadat ik gezien had dat het wel degelijk anders kon terug naar de dealer, zij hebben het beoordeeld en me meegedeeld dat ze volgens een mal gewerkt hadden en er verder niets meer mee deden.
Vervolgens naar Pon mobiel een klacht gestuurd waarop zij niet reageerden. 4 weken later een mail naar Pon, hier kreeg ik een reaktie op. Zij hadden de klacht ontvangen en in behandeling, excuses voor het niet reageren en ik zou binnen een paar dagen reaktie krijgen. 2 weken later nog geen reaktie dus maar weer een mail (nu een week terug) hierop geen reaktie ontvangen van Pon.
Ik rijd inmiddels een jaar of zeven skoda, 2 fabia combi's nieuw gekocht en nu de Rooster. Ik nu behoorlijk pissig, als ze niets aan mijn trekhaak willen doen ben ik daar niet blij mee maar laten ze minstens zo fatsoenlijk zijn te reageren, op deze manier raken ze de skoda rijder kwijt.
Heeft een van jullie een gelijke ervaring? (slechte montage trekhaak, slechte klantenservice Pon Mobiel)
Ik hoor het graag,
Rob