montageinstructies carkit in O2 met Nexus?

Hallo,

Bestaan er ergens duidelijke montageinstructies (vanuit Skoda, of vanuit handige Skoda-user) om een Carkit degelijk aan te koppelen op de voorziene antennebekabeling/voeding én te integreren met de af fabriek Nexus ? m.aw. een carkit ZONDER afzonderlijke speaker.

(mijn dealer zei dat zelfs bij Skoda zoiets niet voorhanden zou zijn)

Ik heb hier eerder al es in een draadje met foto's gezien voor een ipod, heeft er ook iemand zo gedetailleerde instructies voor bijvoorbeeld de Nokia Advanced CarKit ?

Ik heb namelijk niet veel zin om mijn auto te laten afbreken door die hooligan van de montagefirma /forum/images/graemlins/smile.gif en wil hem dus zijn eerste Skoda-klus aangenaam maken (en mij een hoop miserie besparen).
Mijn dank is groot (je mag es meerijden /forum/images/graemlins/489.gif )

nee jammer genoeg niet...
Mocht je er een artikel terugvinden, kan je me en linkje doorsturen? Dan laat ik de pagina door een "online vertaler" draaien, en kan ik min of meer volgen /forum/images/graemlins/smile.gif

deze ochtend opgebeld door onze immer vriendelijke fleetmanager.... installateur heeft mijn installatie verplaatst naar morgen... Hij had onderdelen voor de console te kort... Console? Hmm, met een beetje geluk wordt het dus een Parrot.

't skoda forum is toch maar weer nét op tijd /forum/images/graemlins/smile.gif
Ik dacht, nog vlug even checken vooraleer ik binnen een uurtje naar kantoor vertrek. Heb ondertussen het idee om zelf het frontpaneel al te demonteren.

Als je het frontpaneel zelf gaat demonteren en je radio gaat uitbouwen, wees dan heel erg voorzichtig met de antennekabel achterin je radio...
Uit ervaring /forum/images/graemlins/blush.gif weet ik dat deze heel snel afbreekt (en volgens mijn dealer moet er dan een kompleet nieuwe kabel getrokken worden......)

de montage (uitgevoerd door een installateur) is vlekkeloos verlopen ... Alles zit netjes weggewerkt, klankkwaliteit is tiptop . Zowel via bluetooth getest als rechtstreeks in de houder. En de Nexus wordt gemute bij een inkomende of uitgaande oproep.

Type carkit dat geinstalleerd is is de Nokia Advanced Carkit (model CK 7W-15S dacht ik). Telefoontoestel Nokia 6021

Dank voor de respons!

Dey

Actief lid
Loopt je spraak nu via de Nexus, een externe speaker of via een relais tussen de speakers?

Alles verloopt netjes via de Nexus... dat de simkaart en nummerdisplay niet iut te lezen zijn via de maxidot of de Nexus is jammer... maar dat wist ik al op voorhand. Het voornaamste is dat ik nu veilig kan bellen.

Als ik wil wéten wie me belt, zal ik wel de telefoon in de houder plaatsen en lees ik het display af, maakt het me niet uit (zoals meestal) dan laat ik de telefoon gewoon in m'n jasje zitten op de achterbank.

Bovenaan Onderaan